woensdag 22 juni 2011

Bezige Bij...

Nou, vanmorgen hoefde ik niet aan de poets, dus...op naar de zolder! Ik heb lekker in de vakantiespulletjes zitten rommelen, wat gaat er mee en wat gaat er niet mee, wat is kapot en moet vervangen worden...heerlijk!
Opgeschreven wat er inmiddels klaar staat, welke boodschappen er al zijn en ook even een filterhouder en maatbekertje, die we tijdens vakanties gebruiken om koffie mee te zetten, mee naar beneden genomen, beide zijn op (lees: kapot) en moeten dus vervangen worden. Alles bij elkaar neergezet, dus...het begin is er!

Vervolgens was het mijn bedoeling om vanmorgen het online fotoalbum na te kijken en te versturen, maar daar is het dus weer niet van gekomen. Ik bleek een paar berichtjes te hebben ontvangen over zondag, de familiedag (die wij, met mijn broers/schoonzussen moeten organiseren). Dit heb ik afgehandeld (telefoontje gepleegd, mailtjes gestuurd), toen even mijn schoonzus opgebeld of ze het erg vindt, dat wij vrijdagavond niet op mijn broers verjaardag komen...Jordy blijkt het zomerfeest op school te hebben en niet, zoals ik dacht, onder schooltijd, maar 's middags om 16.00u. Ze gaan spelletjes doen en vervolgens Grillen, eindtijd is niet bekend! Ik blijf thuis met Luuk en Thijs en Erik gaat er met Jordy naar toe, maar we weten dus niet hoe laat ze er weer zijn en om dan nog weer naar een verjaardag te gaan, met zo'n heerlijk vol weekend voor de boeg... Gelukkig is het geen probleem, we zien elkaar toch een dagje later alweer!!

Inmiddels heb ik vanmiddag de tijd genomen om het online album af te maken! Alles is nagekeken en ik heb toch de achtergrond van de pagina's een kleur gegeven...hihi, niets verandelijker dan het weer! Het blijkt namelijk juist zo te zijn, dat als ik er een kleur aan geef, dat het dan rustiger wordt...ik heb de bestelling online doorgegeven, de laptop had er maar liefst een UUR werk mee! Maar, het album is KLAAR!!!! Het is een album geworden met 50 pagina's en ongeveer 210 foto's...tja, twee jaar hè...nu dit album afwachten tot het klaar is en als het mooi en goed is geworden, dan krijgen Thijs en Luuk ook zoiets...het kost wat, maar dan heb je hopelijk (!?) ook wat.

Zo even eten koken en dan vanavond naar de verjaardag van Eriks broer.

Geen opmerkingen: