dinsdag 21 juni 2011

Helaas

Jammer,maar helaas. Dit stel(50+) vindt ons huis écht prachtig, alleen de straat benauwd haar...ze is er gisteren al tot twee keer toe doorheen gereden en eigenlijk had ze toen al zoiets van: nee, dit voelt niet prettig. Je kunt je het misschien beter voorstellen als je weet dat ze net hun boerderij verkocht hebben en nu dus een geweldige ruimte om zich heen gewend zijn, ja, dan is onze straat natuurlijk aardig 'eng'. Nu moet ik zeggen, dat ik deze reden best wel begrijp. Toen wij er kwamen te wonen, hadden we het gevoel dat we buitenaf woonden, een heerlijk ruime tuin, vrijstaand huis...maar nu, na er ruim 8,5 jaar gewoond te hebben, heb ik eigenlijk een beetje hetzelfde gevoel, de straat benauwd bijna letterlijk: je zit hier aardig dicht op de overburen en als ik achter het huis sta, zie ik allemaal daken...bijna niemand is nog op het idee gekomen om één of meerdere bomen in de tuin te planten. Wij hebben inmiddels een aantal bomen staan, maar ja, voordat die echt het juiste effect hebben, ben je een flink aantal jaren verder!
Het is alleen wel balen, net weer het hele huis opgeruimd, schoongemaakt, de tuin weer glad, alles aangeveegd...ach, hoef ik morgenvroeg niet aan de poets!!

Het online album heb ik klaar, ik wil het alleen nog even helemaal 'doorbladeren', voor de zekerheid en ik zit nog een beetje met de achtergrondkleur van de pagina's, laat ik ze wit of geef ik er een lichte kleur aan...ik heb het idee dat dit een beetje te veel van het goede gaat worden, ik denk dat ik het wit laat...maar ik heb er nu even geen zin in...er zitten al behoorlijk veel uurtjes werk aan, misschien dat ik morgen de moed op kan brengen.

Geen opmerkingen: