zondag 19 juni 2011

Vaderdag

Vaderdag zit er alweer op. Vanmorgen is Erik verrast door knutselwerkjes van de kids en een heerlijk luchtje (hihi, na een aantal jaar geteerd te hebben op de vele luchtjes die hij toen in een jaar tijd gekregen heeft, ze waren nu echt helemaal op!). Ik heb heerlijke croissants en broodjes bij de bakker opgehaald, dus dat was een lekker begin van de dag! Schoonouders en ouders een bezoekje gebracht en toen thuis nog een beetje gehangen, tv gekeken en nu liggen de kids alweer op één oor.

Gisteren ben ik een groot gedeelte van de dag bezig geweest met het online fotoalbum, ik heb nu alle foto's geplaatst en ben al een heel eind op weg met het plaatsen van de teksten...50 pagina's heb ik gevuld met foto's, tjee zeg, dit is nog maar het eerste album, er zit nog minstens een uur werk aan...
Verder weer een beetje met het fototoestel geoefend, dus op dat gebied ben ik weer nuttig bezig geweest.

Dit weekend zou ons huis in een krant komen, wij weten alleen niet welke...in de zondagskrant die wij hier altijd krijgen, stonden wel advertenties van de makelaar, maar niet van ons huis...hmmm...
Ben wel benieuwd of we deze week nog iets horen, raar is dat. Ik vind het eigenlijk wel fijn dat het nu niet meer zo'n sneltreinvaart loopt, maar je blijft er wel mee bezig...

Over vijf weken zitten we eindelijk weer in Oostenrijk...
2010: boven op de Goldeck

Fijne avond!!

Geen opmerkingen: