donderdag 23 juni 2011

Relaxen...

Gisteravond de verjaardag van mijn zwager gehad, het was niet eens echt laat, nou ja, voor een doordeweekse dag later dan normaal, maar toch heb ik op dit moment niet veel energie meer. Vanmorgen het benedenhuis gepoetst, gezogen en gedweild en meer heb ik ook niet gedaan. Ik ben lekker met een kop thee achter de laptop gaan zitten en ben eindelijk weer eens verder gegaan met het lezen van een blog. Dit BLOG is van een gezin dat in 2005 is geemigreerd naar Oostenrijk, Tirol. Ik heb over deze blog gehoord via iemand die ik heb leren kennen bij het Oostenrijkforum, nou ja, kennen, haha, via de laptop leren kennen! Het blog is goed bijgehouden...pffff, ze schrijven er al sinds 2004 bijna dagelijks! Je kunt echt meelezen met de verkoop van het huis, de emoties die erbij komen kijken, de rompslomp van een emigratie. Ik vind het leuk om mee te lezen (al ben ik nog maar ergens in 2006...), dit soort verhalen zijn voor ons weer inspirerend te noemen en het gaat dan ook niet alleen maar over de emigratie, ook over de alledaagse dingen, het opstarten van een eigen bedrijf in Oostenrijk...nou ja, als je het leuk vindt, kun je zelf eens kijken! (door te klikken op de hoofdletters blog, eerder deze blog, kom je bij ze terecht).

Vanmiddag alleen even op pad geweest met twee van de drie kids voor nieuwe schoenen en toen weer lekker naar huis, het volgende kopje thee, hihi...heerlijk relaxed dus!

Ik wil eigenlijk proberen zo vaak mogelijk te schrijven, het zal uiteindelijk niet lukken om dagelijks iets te bedenken, maar ik vind het wel mooi om te doen. Je kunt 'later' ook je eigen verhalen nog eens teruglezen! Nu zitten wij met de emigratie natuurlijk nog in een relatief rustig vaarwater, het is wachten op de verkoop van ons huis, misschien nog hier een huisje huren (hopelijk niet nodig), maar nu houden we maar even als richtlijn volgend zomer aan...de enige reden dat deze 'deadline' niet gehaald zou worden, is als ons huis niet verkocht is... dus...tot die tijd schrijf ik hier over van alles wat ons (mij) bezighoudt en dit kan gaan over...tja, van alles en nog wat dus!!

Geen opmerkingen: