donderdag 16 juni 2011

Foto's en de makelaar

Vanmorgen, na de kids te hebben weggebracht, ben ik lekker naar de kapper geweest: ik kan er weer tegen! Bij thuiskomst heb ik gelijk de makelaar gebeld en zoals wij al verwacht hadden, het tweede stel heeft definitief  'nee' gezegd. Ze zijn, net als het eerste stel, nogal geschrokken van de maandlast wat de hypotheek met zich meebrengt...dat hadden ze natuurlijk ook al kunnen weten, voordat ze het huis gingen bezichtigen! Nou ja, we houden de moed erin en gaan gewoon verder. Dit weekend komt het huis in de krant te staan en de makelaar heeft de andere reeds geinteresseerde mensen de voicemail ingesproken en ze hoopt dat er een bericht terug komt. Het nieuwe wachten is dus begonnen!

Ik ben bang dat ik me nu weer een nieuwe 'verslaving' op de hals heb gehaald...fotoboeken online maken! Ik hoor de meeste van jullie nu bijna denken: tjee, dat doen wij al járen! Nou, ik niet dus. Ik zocht, al sinds ons digitale tijdperk twee jaar geleden is begonnen, een goede manier om foto's van en voor de kids te bewaren...ik heb pogingen ondernomen om ze op een dvd te branden, ik dacht dat dit goed ging, maar úren later, toen ik voor ieder kind 2 dvd's had gebrand, bleek dat alle foto's door elkaar gegooid waren en de helft kon ik niet goed openen...grmbh...
Nu hoorde ik gisteren van mijn broer, dat zelfs de kwaliteit van een op een cd/dvd gebrande foto, in de loop der jaren afneemt, nou, dat schiet lekker op! Maar ja, ik heb inmiddels van ruim twee jaren digitale foto's....
Ik heb nu dus van de Mediamarkt de applicatie voor de fotoservice gedownload (misschien wordt het dan toch nog eens wat met mij, hihi) en ben aan de slag gegaan, pffff, wat een werk zeg, maar het is wel leuk werk, dat scheelt een hoop! Het begin is er nu dus, ik ben met een album voor onze oudste begonnen en hopelijk gaat dat helemaal goed komen!

Geen opmerkingen: