woensdag 15 juni 2011

Weer naar school

De kids hebben een paar dagen vrij gehad en zijn vandaag weer naar school gegaan, hihi, ik weer een beetje rust...nou ja, rust...aan de poets gegaan en weer nieuwe pogingen met de camera gedaan. Met de bijgeleverde software werkt het niet zoals ik het wil...die software heb ik inmiddels dus weer van de laptop geknikkerd, veel te veel gedoe om alleen al de foto's in het juiste programma geimporteerd te krijgen. Inmiddels gebruik ik gewoon dus weer het oude vertrouwde programma en dat lukt prima!
Ook nog even de cadeautjes ingepakt voor één van onze nichtjes, ze is vandaag jarig en we zijn vanmiddag naar haar toe geweest!

Ik kon zien aan de gemiste oproepen, dat vanmiddag toen ik er niet was, de makelaar geprobeerd heeft te bellen, alleen naar onze huistelefoon, terwijl ik mijn mobiel gewoon bij mij had! Morgen, als zij mij niet op tijd belt, bel ik haar wel weer! Maar eerst ga ik lekker even naar de kapper, heerlijk!!

Geen opmerkingen: