maandag 13 juni 2011

Tweede Pinksterdag

Vanmorgen zijn we dus op pad gegaan naar de Mediamarkt...tjeeeeeee, wat een drukte! De winkel ging om 11.00u open, wij kwamen tegen 11.10u aanrijden, nog net niet in een file. Toen wij de winkel in gingen, werden er al allerlei grote nieuwe dozen de winkel uitgesleept, mensen graaiden in bakken, bijna alle winkelpersoneel was bezet...het leek wel een totale leegverkoop!!!!
Maar, wij gingen voor een camera en...dat is gelukt! Eindelijk hebben we nu een fatsoenlijke digitale spiegelreflexcamera en wel degene die ik in mijn vorige blog heb laten zien: de Canon.
Inmiddels heb ik (echt waar: IK) de software geinstalleerd en de batterij ligt nu aan de lader, als hij volgeladen is, kan ik echt aan de slag. Het instructieboekje ligt naast mij, dus ik vermaak me de komende tijd wel!

Ik heb even gekeken en de batterij is vol, ik ga dus even testen en schrijf straks wel verder!

Wauw, inmiddels ben ik een paar uur verder (we hebben ook gegeten en gebadderd hoor, hihi) en ik moet zeggen: wat een fototoestel zeg! Ik ben aan het testen geweest, foto's gemaakt, opties bekeken en net ook even geprobeerd om foto's te importeren naar de pc, haha, dat gaat nog niet zoals het moet, ze staan er op, maar niet goed, maar daar komen we nog wel achter! Tot nu toe ben ik helemaal tevreden in ieder geval.
Tegen de tijd dat we naar Oostenrijk op vakantie gaan, heb ik hopelijk helemaal door hoe het werkt, dan kunnen jullie ook meegenieten!!

Nu even lekker een bak koffie en voor de tv hangen.
Fijne avond voor iedereen!

Geen opmerkingen: