dinsdag 28 juni 2011

Vakantiestemming!

Vanmorgen begonnen met opruimen en stofzuigen, vervolgens het strijkgoed weggewerkt, de bedden weer netjes opgemaakt...mocht er weer zoiets als gisteren gebeuren of ik word heel kort van te voren gebeld, dan mag de makelaar in ieder geval komen, zonder dat ik mij er vervelend bij voel!

Hier in huis begint er zo langzamerhand een vakantiestemming te ontstaan. Jordy is vandaag naar de 'Freilichtbühne' geweest en dan morgen en donderdag naar school. Vrijdag heeft hij vrij en volgende week hoeft hij nog maar drie daagjes, waarvan woensdag het 'Zeugnis' (rapport) uitgereikt wordt en de dag om 10.30u eindigt...Jordy heeft dus bijna vakantie! Hij heeft er echt zin in, want hij heeft dan ook 6 weken vrij en Luuk en Thijs een stuk minder. Hij heeft dan alle tijd om te doen waar hij zin aan heeft, hij mag een keer alleen bij opa en oma slapen, zonder dat er zoals altijd wel één of twee broertjes meegaan!
Niet te vergeten natuurlijk, Jordy is ook bijna jarig!! Hij wordt alweer 7...de tijd vliegt...nog steeds, voor elke kinderverjaardag, denk je weer: zoveel jaar geleden is ie geboren, zo laat waren we nog thuis, zo laat zijn we weggegaan en oja, weet je nog...
Gelukkig kan ik alleen maar positieve ervaringen vertellen over mijn vlotte bevallingen, dus ik denk nooit: oh, dat was zo erg... (blijft het wel zo gezellig van, hihi).

Tjonge, we zijn nu nog buiten, de kids wilden met water spelen...ik heb ze eerst flink ingesmeerd met zonnebrand...wat is het hier heet zeg...straks binnen maar even verkoeling zoeken!!

Geen opmerkingen: