maandag 12 september 2011

Allergisch (voor) Loohuis

De banden zijn inmiddels ook opgehaald! Mooi, weer wat weg!
Vanmorgen maar eens begonnen met strijken, een was ophangen en het hele huis maar even stofgezogen...na al dat getrek gisteren met spullen van zolder naar de garage. Luuk is sinds gisteren flink aan het proesten, hij is allergisch voor van alles en nog wat...in het weekend is hij in aanraking geweest met een hond, een konijn, hij was natuurlijk flink vermoeid na alle feestjes en dan ook nog al dat stof in huis...hopelijk is het hier nu wat beter, maar vaak als hij één keer is begonnen, dan duurt het ook weer een poos voordat hij er door is.

Ik heb Loohuis ook maar weer eens gebeld, we zouden een offerte krijgen, maar ja, niets natuurlijk! Ik kan daar gewoon zo van balen, op dit moment (en al langer) ben ik al niet positief over het hele bedrijf en dan kunnen ze zelfs niet eens iets opsturen...de man aan de telefoon zij uit zichzelf: ''oh, met de post, ja, dat gaat hier wel vaker mis!!!?!?!?!!!'' Grrrrr, hij heeft ons telefoonnummer genoteerd en hij zorgt ervoor dat de betreffende collega mij terugbelt...we zijn benieuwd!

Ook ben ik alweer naar de zolder geweest, onvoorstelbaar zeg, wat een spul kun je dan nog hebben. Ik ben nu bij de spullen aanbeland waarvan je denkt: tja, mee of niet mee, weg of niet weg... Er staan alweer 5 volle dozen klaar om naar de garage te kunnen. Ik probeer nog steeds om zoveel mogelijk van dezelfde categorie in een doos te stoppen, dus ik haal nu overal de spullen vandaan, zoals printerpapier en fotopapier beneden uit de kast, lege fotoalbums en plakalbums van zolder en nog twee volle albums ook van zolder....en dat pastte mooi allemaal in één doos!
Ik ben bang dat dit nog wel even doorgaat, maar dat is helemaal niet erg, alles wat nu ingepakt is, is klaar voor verhuizing en er zijn al best veel dozen bij, die in het huurhuis niet eens allemaal weer uitgepakt worden, maar die zo volgend jaar mee kunnen naar Oostenrijk, ongeopend!

Geen opmerkingen: