woensdag 14 september 2011

Offerte en Maislabyrinth

Gisteren belde de meneer van Loohuis mij eindelijk terug, met de mededeling dat hij de offerte al een paar dagen na zijn bezoek op de post had gedaan....tja, ìk heb niets ontvangen! Goh, zegt de meneer, heeft u een mailadres? Dan mail ik het u even......aaaahhhh, dat had hij dan toch ook gelijk kunnen doen?! Maar goed, ik heb de offerte ontvangen en gisteravond de kopers van ons huis even gebeld en het hen ook doorgemaild. Ze gaan overleggen wat ze ermee willen doen.

Luuk is vandaag naar het Maislabyrinth geweest! Met alle Schuki's (kindjes die in het laatste Kindergartenjaar zitten) maken ze er een leuk uitstapje van, hij had er wel veel zin in, maar hij ziet er niet erg florisant uit...dikke ogen, hij hoest, niest...hij krijgt nu al een paar dagen zijn allergie-drankje en de neusspray en toen ik hem vanmiddag weer ophaalde, hoestte Luuk inmiddels zo veel, dat ik hem het volgende drankje er ook bij heb gegeven (voor het oplossen van slijm). Ik heb met zijn juffen afgesproken, dat ik Luuk morgenvroeg in huis laat (hopelijk wordt hij niet echt ziek...) opdat hij morgenmiddag dan nog wel zijn verjaardagsfeestje kan houden...Thijs breng ik morgen wel naar de Kindergarten, anders krijgt Luuk zijn rust nog niet...(hihi, Thijs is een draak op dit moment, hij kan zijn broers niet zien zitten of hij zit alweer te klieren).

Op dit moment staat de cake in de oven, zodat ze morgenmiddag een plak cake kunnen versieren met slagroom en allerlei strooisels. Vrijdag is de volgende baksessie!!

Geen opmerkingen: