zondag 11 september 2011

Feestjes en geboorteboxen

Zow, al twee hele dagen geen blog van mij....dat kan natuurlijk niet!! Haha, ik zal jullie even weer updaten!

Vrijdag hadden we het feestje van Jordy en het was geslaagd, gelukkig! We hadden om 14.00u afgesproken, de laatste was er om 14.15u. We hebben wat gedronken, de cadeautjes zijn gegeven en ze hebben heel even gevoetbald....oei, het gras werd zo ongeveer volledig omgeploegd, de eerste ging al onderuit en had z'n hele broek onder de drek, de stukken muffin lagen inmiddels onder de tafel en op de trampoline....we hebben de boel bij elkaar geroepen en we zijn snel in de auto gestapt. De kids hebben geweldig gespeeld, het was gelukkig droog dus konden ze er ook buiten spelen, tussendoor hebben we wat gedronken en een snoepje gedeeld en tegen 17.00u heb ik de patat besteld. Na de patat hebben ze weer een half uurtje gespeeld en vervolgens nog een ijsje gegeten en tegen 18.15u zijn we weer terug gegaan en hebben de kids bij hun eigen huis afgezet. Ze waren allemaal superenthousiast en Jordy was helemaal gelukkig....mooi toch!

Zaterdag hebben de kids het feestje van mijn moeder gehad. Met z'n allen naar de Waarbeek in Hengelo. Het weer werkte helemaal mee, de kids hebben zich geweldig vermaakt. Ik heb in die tijd dat ze daar waren het cadeautje voor Luuk geregeld en ik ben op zoek gegaan naar een nieuw bed voor ons. Daarna hebben we met ons allen gezellig gegeten bij mijn ouders, de kids kregen een goed gevuld snoepzakje mee naar huis en we hebben wéér een geweldige dag gehad!!

Vandaag zijn we de zolder weer eens opgegaan...niet om in te pakken, maar om juist alle gevulde dozen en kratten naar beneden te halen. We hebben alles in de garage netjes opgestapeld. Eriks zusje en zwager zijn geweest en hebben het aquarium opgehaald en morgenvroeg worden (als het goed is) de autobanden opgehaald. Alle kampeerspullen zijn de aanhanger in gegaan en zo is er weer heel wat werk verzet!!
Erik is vanmiddag met de kids naar zijn ouders geweest en ik heb op zolder nog weer wat verder gerommeld. Ook heb ik de cadeaus voor Luuks verjaardag ingepakt en alle cadeautjes voor de grabbelton (voor Luuks verjaardagsfeestje) zijn ook ingepakt...ik ben er maar liefst drie kwartier mee bezig geweest!! We willen allemaal spelletjes doen en na ieder spelletjes mogen ze iets uit de grabbelton halen.

Ook heb ik bij de Ikea drie hele mooie boxen gehaald waar ik de spullen voor de kinderen in kan doen. Ik heb voor alledrie namelijk allerlei spulletjes vanaf de geboorte: echo-foto's, dvd van de echo, baby-boek, kraamdossier etc. en ook schriften die ik nog steeds geregeld inschrijf gaan er bij in. Er is nu nog genoeg ruimte in de boxen, dus ter zijne tijd kunnen er ook de foto-albums bij in en dan hebben ze alledrie een eigen box met heel persoonlijke spulletjes....voor nu heb ik de boxen al in een verhuisdoos gestopt, ze zijn dus klaar om mee te gaan.

Geen opmerkingen: