dinsdag 13 september 2011

Cadeaus, grabbelton en hormonen

Vanmorgen veel lege kartonnen dozen van gekochte spullen maar eens van zolder gehaald en in de papier-otto gedrukt (paste niet eens allemaal). Ik bewaar de dozen meestal een poos, voor als er eens iets kapot gaat (kruimeldief, friteuse, receiver, DVD-speler etc.) en alleen een paar dozen van bepaalde apparatuur blijven nog bewaard, de rest gaat weg!
Haha, tevens heb ik een speeltent van de kids weer in de verpakking (een ronde tas) gekregen...dat is zo'n 'kasteeltentje' met van die grote ronde ingenaaide ijzerdraden onder en boven en met tentstokken wordt de tent rechtop gehouden...ik denk dat ik er wel 20 minuten mee bezig ben geweest!! Oh, steeds floepte er weer iets los of ik kreeg het niet klein genoeg opgevouwen of het ijzerdraad knapte bijna zodat ik weer opnieuw moest beginnen....grrrrrr. Er zat een handleiding bij, maar ja, dat was een zwaar onduidelijk getekend plaatje...maar het is me gelukt!! De tent zit in de betreffende tas en dat zit weer in een verhuisdoos!!

De garage stroomt inmiddels steeds voller en dat merk je, hij 'klinkt' niet meer zoals eerder (ik weet het, dit klinkt erg vreemd waarschijnlijk) maar het is er juist wat dof en het is er donkerder doordat de wanden steeds voller worden, ik vind het in ieder geval niet prettig! Het benauwd bijna.

Ook heb ik de grabbelton klaar gemaakt, leuk met fleurig inpakpapier verpakt en er een klein gat in gesneden! Het cadeau voor Luuk van Eriks ouders, heb ik hier gehaald, is ook ingepakt en vandaag is het cadeau voor Luuk van mijn ouders binnen gekomen, dus dat moet ik vanavond of morgen dan maar even inpakken, want nu heb ik pottenkijkers thuis!!

Ik moet zeggen, na mijn zwangerschappen is mijn geheugen nooit meer de oude geworden, echt! Eerst denk je nog: het zijn de hormonen, het komt na de zwangerschap weer helemaal goed...na Jordy ging het ook nog wel, na Luuk werd het al ietsje minder en na Thijs...tja, dat is nog zoals het nu is: beroerd! Vandaar dat ik vooral in iets drukkere periodes echt een lijst moet maken met wat te doen! Hahahaha, dat is dan ook echt een lijst waar nog net niet opstaat dat ik naar de wc moet gaan, maar verder...nu ligt er voor de komende dagen dus zo'n lijst klaar op het aanrecht en die gaat van een cake bakken tot de planning van het kinderfeestje, van een taartbodem bakken tot het versieren van het huis... en dan ben ik nog maar 31....ik houd mijn hart vast...

Geen opmerkingen: