donderdag 8 september 2011

Feestjes en de garage

Morgen is dan eindelijk voor Jordy zijn verjaardagsfeestje! We hebben besloten om met de kids naar een speeltuin te gaan, waar ze zowel binnen als buiten kunnen spelen, we weten namelijk niet of het morgen droog zal zijn...in eerste instantie wilde ik thuis blijven, maar de kids die komen, zijn voetballertjes en kunnen niet bepaald rustig zitten. Aangezien wij in de tuin geen schommel en glijbaan meer hebben en het gras inmiddels voor de zoveelste keer drijfnat is, ga ik liever met die kids weg. Als het slecht weer is, dan kan ik ze namelijk niet echt met een spelletje vermaken...wat ik voor volgende week met Luuks zijn feestje juist wel kan, die kinderen die dan komen ken ik allemaal wat beter en die vinden juist spellen erg leuk om te doen, dus dan blijven we wel thuis. Ik heb muffins gebakken die ik morgen erbij meeneem en verder zit er drinken en patat bij het arrangement in, dus dat is ook handig!

Luuk heeft vanmiddag een feestje van zijn vriendje, dus die was vanmorgen al helemaal opgewonden en hij wilde het cadeautje voor zijn vriendje al meenemen naar school!
Zaterdag hebben we het kinderfeestje van mijn moeder dus....de kids hoeven zich de komende dagen niet te vervelen!!

Dit weekend willen we de volle dozen en kratten van zolder halen en in de garage zetten, eerst wilde ik dit niet voor Luuks verjaardag doen, maar als we ermee wachten tot na Luuks verjaardag (die we de 17e vieren), wordt het allemaal zoveel in een korte tijd en dat trekt mijn rug niet, ben ik bang. Na de verjaardag willen we namelijk ook de kledingkasten leeg halen en uit elkaar halen en het liefst zoveel mogelijk in de garage zetten. Erik is gisteravond al begonnen om de bananendozen in te pakken met gereedschap en tevens ook die kasten goed doorrommelen en spullen weggooien! Hahaha, straks houden we niets meer over om te verhuizen! Ach, in de loop der jaren verzamel je natuurlijk veel spul en steeds denk je: misschien kan ik het nog eens gebruiken...NOT!! Weg ermee dus!
De aanhanger is al van de kant gehaald en er zitten al wat spullen boven op geknoopt en er zit ook al wat in (het is een bagage aanhanger), dus als we de sleutel hebben, kan de aanhanger zo de andere garage in.
Onze garage wordt er op dit moment niet netter op, maar ja, het moet eerst slechter worden, voordat het beter wordt! Er staat ook nog steeds een flink aquarium, waarvan het eerst de bedoeling was, dat die hier nog in de woonkamer zou komen te staan, maar dat is er na de verhuizing hier naar toe, nooit van gekomen. De vissen die Erik had, zijn jammer genoeg niet levend de verhuizing doorgekomen... We hebben het inmiddels al een paar keer via marktplaats proberen te verkopen, maar een tijd terug hoorden we dat Eriks zusje er wel belang bij heeft....daar is nu dus het wachten op...

Geen opmerkingen: