zondag 4 september 2011

Scania-tref en volle dozen

Erik is gisteren samen met de kids naar de Scania tref in Hengelo geweest. Mijn broer vertelde dit een paar weken geleden, dat dit wel mooi zou zijn voor Jordy. Er mochten alleen Scania's komen die een V8 (?) hadden en ze moesten ook meer dan een miljoen kilometers op de teller hebben. Ze hebben mij bij de stad afgezet en zijn toen doorgegaan. Zojuist heb ik voor ieder een foto afgedrukt die ze daar gemaakt hebben, ze zijn dus weer helemaal blij!
Gistermiddag zijn de kopers samen met alle ouders langs geweest. We hadden gezegd, dat als ze nog eens wilden kijken of het huis iemand anders wilden laten zien, ze rustig konden bellen. De ouders waren wel nieuwsgierig geworden en hebben het dus gisteren kunnen zien. Ze waren allemaal erg enthousiast! De indeling vinden ze mooi, de tuin is groter dan ze dachten, de kamer is mooi licht en groot...gelukkig maar weer!

Gisteren ben ik begonnen met de kast in de garage: bloempotten en vazen en prullaria. Ik dacht: ach, het zijn maar drie schappen....maar ja, de potten staan in elkaar gestapeld en het stond echt helemaal tegen elkaar aan. Twee dozen pastte het dan ook niet in, ik heb er twee volle dozen uitgehaald en twee dozen die ik net niet vol heb gekregen en dan heb ik ook nog een aantal vazen en potten weggesmeten...tjonge...

Vandaag is Erik weer even op zolder bezig geweest en heeft troep naar beneden gehaald, gedeeltelijk neemt hij het mee naar zijn werk, voor in de container en een ander gedeelte gaat hier eind september bij het Sperrmüll aan straat. Het kinderspeelgoed wat in de garage ligt, voornamelijk spul waar ze buiten mee mogen spelen, hebben we uitgezocht, wat weggegooid en van dat plastic groente en fruit heb ik netjes afgewassen, zodat dat straks weer voor binnen gebruikt kan worden.
De dozen die ik gisteren niet vol heb gekregen, heb ik vandaag volgepakt met spullen nog uit de kast en boven uit de vensterbanken, allemaal dezelfde 'categorie'-spullen. En zo is er steeds weer iets te doen!!

Geen opmerkingen: