dinsdag 6 september 2011

Op de koffie en bananendozen

Vanmorgen bij Mieke op de koffie geweest. Ik heb volgens mij al eerder iets over hen geschreven, wij hebben elkaar via het forum ontmoet. Mieke en Tim wonen (nog) in Borne en hebben dezelfde wens als ons (of wij hebben dezelfde als hen....haha). Het was leuk en gezellig! Tja, aan gespreksstof geen gebrek zullen we maar zeggen, want zij hebben het huis ook verkocht (volgende week weten ze het 100% zeker) en zij gaan niet eerst ergens anders huren, maar gelijk verhuizen naar Oostenrijk! Spannend allemaal hoor!

Gisteravond heb ik al even een begin gemaakt met het vinden van 'verhuisvervoer' naar Oostenrijk. We willen een vrachtwagen huren of misschien twee bussen of...nou ja, daar hebben we nu nog even de tijd voor om dat uit te zoeken. Iedereen die tips heeft: alles is welkom! (hihi, alleen met de auto gaan we het niet redden, dus wel serieuze tips...)

Vanmiddag de uitnodigingskaartjes van Luuk geschreven, voor volgende week donderdag, dan hebben we dat ook weer geregeld! Morgen mag Luuk ze uitdelen. Hij heeft, heel knap, de namen op de enveloppen geschreven en onder aan het kaartje zijn eigen naam.
Daarna heb ik Jordy weggebracht naar zijn vriendje. Eigenlijk zou hij dan samen met hem weer naar de voetbal gaan, maar als ik zo naar buiten kijk, betwijfel ik of de voetbal nog doorgaat...

Morgenavond haal ik bij een vriendje van Luuk een aantal bananendozen op. De moeder van het vriendje bood het vorige week aan, zij hebben ze nog van hun eigen verhuizing. Aangezien bananendozen mooi stevig zijn, kan Erik er de spullen uit de garage (gereedschap e.d.) in doen.

Geen opmerkingen: