woensdag 7 september 2011

Vreselijk

Pfff, heftig hoor....Erik vertelde vorige week , toen hij belde vanaf zijn werk, dat de kleine van zijn collega een bult op haar rug heeft, die er zo opeens zat en al zo'n 4 bij 5 cm groot is en dat dat onderzocht moet worden, maar het zag er niet goed uit. Nu weten ze inmiddels dat het kwaadaardige kanker is...het meisje is ongeveer 9 maanden oud...vreselijk. Gisteren heeft ze een scan gehad om te kijken hoe diep de haard zit, maar ze zal zeker geopereerd worden en chemokuren krijgen, net als bestralingen....onvoorstelbaar....een baby nog...een klein kindje... en ik af en toe maar zeuren dat het zo druk is....je kan zeggen: dat is het leven, maar dit is gewoonweg niet eerlijk, ze is zo jong en klein en dan komt er de komende periode zoveel op haar af...als alles maar goed komt...

Bah, dit laat je gewoon niet los! Ik ben vanmorgen dan ook maar flink aan de poets gegaan en nu ben ik een beetje aan het rondsnuffelen op het internet...

Gisteren is voor Jordy de voetbal wel gewoon doorgegaan, in de wind en regen...drijfnat was hij dus en dat vond hij niet leuk. Net als vorige week hebben ze bij de voetbal ook dit keer de boel weer omgegooid. Eigenlijk zou Jordy morgen een Spiel hebben, maar dit hebben ze verplaatst naar zaterdag en morgen is er gewoon training....aaahhh, waarom hebben we dan een lijst gekregen waar tot november keurig alles op staat: wanneer er een Spiel is, waar en hoe laat, als ze toch de hele tijd weer wat anders regelen! Zaterdag heeft Jordy pech, dan is voor de kids het verjaardagsfeestje van mijn moeder! Ik blijf er bij dat voetbal nog steeds niets is voor Jordy, maar zo lang hij het wil....gisteren hoopte Jordy namelijk, dat voetbal vanwege het weer niet door zou gaan, dan kon hij langer bij zijn vriendje thuis spelen....en ik vertelde dat hij zaterdag het Spiel niet mee kon doen, vond hij helemaal niet erg 'oké' zei Jordy... tja.

Geen opmerkingen: