donderdag 3 november 2011

Een gewone dag

Een kort berichtje:

Een heel gewone donderdagochtend! Vanmorgen eerst de kids naar school gebracht, toen thuis een was opgevouwen en vervolgens naar de kapper! Heerlijk weer hoor, stukje eraf. Daarna boodschappen gedaan, getankt met de auto en in huis de boodschappen weer weggepakt, dus? Niets geks, heerlijk!

Ik verneem aan de jongens, dat ze nog even flink moeten inkomen, in het schoolleven. Twee weken vakantie en alles wat daarin is gebeurd, is natuurlijk ook niet niks. In de ochtend gaat het nog, maar zodra ze thuis zijn, zijn ze euh...een beetje, hoe zal ik het zeggen...niet lief voor elkaar (en dan druk ik het netjes uit). Ze smijten elkaar op de grond en springen op elkaar, gooien deuren voor elkaars neuzen dicht en maken echt om alles een probleem....pfff, het zal ook wel aan het jaargetijde liggen, ik heb weleens gehoord: ''zodra de bladeren van de bomen vallen....'' Nou ja, laat die bladeren dan maar snel allemaal tegelijk van de boom komen, dan gaat het hier hopelijk ook wat beter.
Ik denk ook echt dat het jongens onder elkaar zijn, die elkaar eerst bijna de hersens inslaan en vervolgens samen een spelletje zitten te doen aan tafel....jongens zijn heel lichamelijk, er wordt niet veel met woorden opgelost, maar met daden....als je begrijpt wat ik bedoel.

1 opmerking:

Anoniem zei

Heel herkenbaar. Eerst de hersens inslaan en dan allerliefst een spelletje gaan doen. In de paar dagen dat we in Nl waren, zijn hier toch alle blaadjes uit de boom en struik achter ons huis! Gelukkig maar...

Groetjes Corine