woensdag 22 februari 2012

BINNEN!!!!!

WAUW, de bestelling is al binnen, beide apparaten tegelijk!!! Natuurlijk gelijk de boel uitgepakt en even bewonderd...wauw, het ziet er echt geweldig uit, bij de keukenmachine zit zelfs een blender bij! Het eerste brood om te bakken, staat op vrijdag gepland...hihi, dan eerst maar even de 'bijbel' doornemen die bij de machine zit!! Het lijkt mij wat de bediening betreft voor beide apparaten niet moeilijk, er zit namelijk maar één draaiknop op de keukenmachine en de allessnijder heeft gelukkig een kort maar krachtige beschrijving.


Ik hoop dat we er vele jaren gebruiksgemak van mogen hebben!!

Nou, dan trek ik nu de bijbel maar eens open....

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Hoi,

Het moet niet gekker worden met jullie.
Kijken we eens een keer op je blog, zien we ONZE snijmachine op de foto.
Maak je maar niet druk...is een prima machine.
Zelfs voor semi-profis zoals wij.
Groeten vanuit een zeer zonnig Treffen,
Twan en Hanny

Anoniem zei

Hallo,

Zie je mij zitten nu achter de computer... kwijl.. kwijl.. super hoor. Veel plezier ermee.

Dus Graef zijn goede snijmachines? Dat zal ik onthouden voor als de onze een keer ermee ophoudt. Ik zag dat merk toevallig staan bij de Mediamarkt.

Groetjes Corine