dinsdag 21 februari 2012

Carnaval en bestelling

Het wordt weer tijd voor een blog!
De kinderen hebben gisteren Carnaval gevierd op school. Jordy begon gelukkig een uur later dan anders, dus we hoefden pas tegen 8.30u bij de Kindergarten te zijn en daarna Jordy wegbrengen. Thijs is als Spiderman gegaan, Luuk als Superheld en Jordy als Ninja...Luuk en Jordy hadden min of meer zelf de creatie bedacht en je moest er wel wat fantasie bij hebben om het te kunnen herkennen, maar ze vonden het zelf helemaal te gek, goed toch?


Gisterenmiddag heeft Luuk ook nog carnaval gevierd bij de handbal en Thijs had nog een inhaalzwemles...de dag was aardig ingepland dus!!

De laatste dagen heb ik ook wel veel tijd achter de computer doorgebracht...voor hetgeen waar ik mijn laatste blog al over schreef: een keukenmachine en een allessnijder. Het is gewoon al abnormaal dat er zóveel van die machines ontworpen zijn, van net zoveel merken. 'Gewoon' even naar een winkel gaan, heeft in mijn ogen geen zin, want een verkoper kletst toch in zijn eigen straatje, áls hij er al verstand van heeft. Ik heb dus heel veel reviews gelezen, zowel op de nederlandse vergelijkingssites als op de duitse sites (waar er overigens véééél meer reviews op staan dan op de nederlandse). Ik heb er ook op gelet dat in Oostenrijk de machines ook bekend zijn, mochten we er een keer iets mee hebben...dacht ik eindelijk een keukenmachine te hebben gevonden die voldeed, stonden er plots een aantal flink negatieve verhalen bij en erger nog, het apparaat bleek volledig gelijk (echt helemaal gelijk, op het opgeprinte merkje na) te zijn aan een apparaat van een ander merk, waar alleen maar negetieve recensie's van waren...pfffff, maar het is me gelukt!! Gisteravond heb ik de bestelling de deur uitgedaan voor een keukenmachine en een allessnijder!! Ben er wel meer geld aan kwijt, dan dat ik van plan was, maar mijn gevoel was bij deze apparaten beter dan bij andere. Ben benieuwd wanneer ze komen, volgens de verkopende site (een duitse) in ieder geval deze week nog!!

Geen opmerkingen: