woensdag 1 februari 2012

Mail naar gemeente Treffen

Gisteravond dan toch de mevrouw van de gemeente maar even een mailtje gestuurd, met erin geschreven dat ik de mevrouw van het Wohnbaugenossenschaft wel een mail heb gestuurd vrijdag, maar dat ik nog geen bericht terug heb ontvangen... We moeten namelijk vóór 3 februari reageren of we geinteresseerd zijn in de woning, ik heb al wel gemaild dát we geinteresseerd zijn, als we een paar vragen beantwoord zouden krijgen. Ik heb nu dus nog geen antwoorden en daarmee kan ik ook niet met zekerheid zeggen, dat we nog steeds geinteresseerd zijn! Hahaha, het wordt bijna cryptisch!!! Maar goed, ik heb weer iets van me laten horen!

Eindelijk is het dan nu lekker koud buiten!! Het zonnetje schijnt zelfs...heerlijk! Nu nog wat sneeuw erbij en dan is het plaatje bijna compleet!
Zometeen Jordy ophalen, een half uur later is Thijs klaar en dan weer een half uur later Luuk....tja, op woensdag is het allemaal niet ideaal, maar gelukkig alleen op woensdag! Jordy heeft vanmiddag weer voetbal, dus die breng ik tegen 16.45u weg, bij thuiskomst kan ik (of Erik als hij eerder is) het eten aanzetten en dan eten we met ons vieren warm, daarna, tegen 18.30u, haalt Erik Jordy weer op en kan hij eten en Luuk en Thijs naar bed....geen overmatig drukke dag, alleen wel vol.

Geen opmerkingen: