donderdag 2 februari 2012

Mailen en bellen met Oostenrijk

Nog steeds geen mail van de mevrouw van het Wohnbaugenossenschaft...en wij moeten wel vóór morgen gereageerd hebben bij de gemeente...tja, ik ga nu natuurlijk niet zeggen dat wij de woning willen hebben! Ik heb daarom de mevrouw van de gemeente een mail gestuurd met daarin vermeld, dat wij nu geen beslissing kunnen nemen over deze woning, want ik wil toch echt eerst antwoorden. We staan daarom ook 'open' voor het aanbod van andere woningen...

Een poosje later, terwijl ik aan de telefoon was, kwam er een mailtje terug! Met de mededeling dat wij vanzelfsprekend in de lijst zouden blijven staan...alleen zegt ze dus geen woord over de woning!! Tja, wat ik daar nu weer van moet denken...maarrrrrr!!! Ik heb dus gebeld met iemand van het forum, een stel wat dus bij Treffen 'om de hoek' woont. Zij hebben een hotel in Annenheim en ik had een berichtje ontvangen, dat als de meneer iets voor ons zou kunnen betekenen, dan kon ik bellen! Die kans heb ik nu aangegrepen!! We hebben even gesproken met elkaar en met hoe alles op dit moment via de gemeente is gegaan en de meneer heeft aangeboden om voor ons te gaan informeren! Nou, dat is fijn zeg!!
Dat is echt prettig moet ik zeggen, mensen die spontaan hulp vanuit Oostenrijk aanbieden, voor degenen die dit lezen: NOGMAALS BEDANKT!!!! (dit geldt voor alle steun hoor, zowel in woord als in daad...)

Geen opmerkingen: