zaterdag 4 februari 2012

Weg

Handig...
Zoals ik al had verteld, is er iemand in Oostenrijk, die voor ons is gaan informeren bij de gemeente Treffen en wat blijkt? Het huis dat ons aangeboden was, is al weg! Tja, als ze dat nu even doorgemaild hadden...ik heb meerdere mailtjes weggestuurd met vragen of reactie's omtrent deze woning, maar ik kreeg geen goede reactie's terug, nu weet ik dus ook waarom! Zoals de meneer ook al zei: het heeft zo moeten zijn.

Tevens heeft de meneer voor ons telefoontjes gepleegd. Naar een vriend van de meneer, die had helaas op dit moment ook niets vrij, maar houdt ons wel in het achterhoofd en zal ook rondvragen en ook nog een telefoontje naar de makelaar van de meneer...op deze manier weet dus zo ongeveer een groot deel van de omgeving dat wij een woning zoeken! We hebben gelukkig nog de tijd, dus ik hoop echt dat het gaat lukken!!

Net even heerlijk gewandeld naar het dorp en een paar boodschappen gedaan, beetje rondgeneusd bij wat winkels (euh...alle eigenlijk...hihi, het dorp is ook zó groot!), onderweg kreeg ik nog een telefoontje van Loohuis!!! Tjonge jonge, ze hebben eindelijk de keukenfronten binnen!!!! Dus toen ik net thuis kwam, gelijk de bewoners van ons oude huis gebeld, dus dat is afgehandeld!

Erik is met de kids naar het zwembad, die verwacht ik zo weer thuis, Thijs heeft zwemles gehad en Jordy en Luuk mochten in die tijd gewoon zwemmen. Erik als echte bikkel is op de fiets gegaan met de kids...vol in de dikke kleding en skibroeken op de fiets, vervolgens dus zwemmen, de boel weer compleet aankleden en weer de kou in naar huis...en dat voor een uurtje zwemmen...hij heeft echt moed....

1 opmerking:

Anoniem zei

Hoi Karin,

Balen dat het huis al weg was, maar jullie hebben nog even tijd dus het komt vast goed.

Dat zijn nog eens principes :) op de fiets. Wij hadden hier Faschingssitzung en ook wij zijn gewoon op de fiets gegaan. Ik vind het echt belachelijk voor zo'n klein stukje naar de school de auto te nemen. Als hij dat nou volhoudt, krijgen we de Oostenrijkers ook nog wel aan het fietsen ;).

Groetjes Corine