zaterdag 7 april 2012

The day after...

Het eerste nachtje in het eigen huis, dat slaapt natuurlijk weer veel beter, normaal gesproken....maar ik was vanmorgen om 06.15u klaarwakker en kon ook niet meer slapen, om 7.00u ben ik er maar uitgegaan, zo kon Erik nog wel even slapen. Een beetje met de was bezig geweest en toen de mail nagelezen.
Tegen 8.00u was iedereen wakker (al wel eerder, maar tot 8.00u zou het stil zijn en dat is gelukt) vervolgens even lekker geklungeld, weer een normaal ontbijt gehad en toen iedereen in de kleren. Nu is Erik met de kids buiten aan het spelen en ik ben aan het kijken voor een paar boodschappen, maar al snel had ik alle papieren van de laatste dagen alweer voor mijn neus. Een beetje sorteren, wat kan weg, wie moet ik nog bellen en nog even naar het huis in Bad Bleiberg gekeken. Hoe verwarrend kan het zijn, als je zoveel met huizen bezig bent, haha, ik had gisteren als qm voor het huis in Bad Bleiberg opgeschreven dat er 150 zijn...maar dat klopt niet helemaal, het zijn 170qm...ach, toch een beetje verschil. Ik heb zelf een plattegrondje getekend, zodat we er makkelijker op kunnen kijken en ideeën op kunnen doen....het huis zit mij in elk geval heel hoog.... Erik is iets rustiger, maar intussen al wel helemaal met de verbouwing bezig....het is allemaal zo dubbel...pfff...

Geen opmerkingen: