donderdag 27 december 2012

Poetsen

Zow, heel even een pauze...boven de keuken aan het schoonmaken...je moet weten, die keuken is net twee jaar oud en geweest van een jonge jongen die voor het eerst op zichzelf is gaan wonen...voornamelijk de oven en de magnetron zijn gebruikt en de keuken heeft een paar maand opgeslagen gestaan, plus het feit dat ie nu waarschijnlijk voor het eerst een schoonmaakdoek ziet...hahahaha, mijn handen beginnen gewoon te slijten na al het gepoets van gisteren en vandaag! Maar, ik heb echt eer van mijn werk...de keuken glimt!!!!!
Tussendoor wassen aan het wegwerken en met de jongens wat drinken...Jordy heeft vanmorgen een poosje helpen poetsen met de keuken en is daarna op zijn kamer (die grenst aan die keuken) gaan spelen. Luuk en Thijs hebben zich eerst zelf vermaakt en toen kwamen ze boven met een spelletje en hebben ze met z'n drieën gezellig bij mij in de keuken, aan de keukentafel, een spelletje gedaan.
Ik ga nu nog even een grote sticker proberen te verwijderen en daarna gaan we maar eens lekker brood eten! Vanmiddag nog even naar de winkel en misschien nog een begin maken aan de enorme hoeveelheid strijkgoed die zich in de afgelopen dagen heeft verzameld...maar dat ligt eraan of de jongens zich nog zelf kunnen vermaken of niet...

2 opmerkingen:

huis tjokvol zei

ooo dat heb je meer gedaan dan ik vandaag,hier ligt ook nog een berg vouwwerk,ik doe het morgen maar.

Liesbeth zei

Hoi Karin,

Ik heb de laatste dagen je blog vanaf het begin doorgelezen,echt knap geschreven. Heel veel moed hebben jullie om een nieuw leven in het buitenland te starten,en dan nog met 3 kids!!Ik ben benieuwd naar het vervolg van jullie verhaal...,ga dus zeker je blog volgen! Alvast prettige eindejaarsfeesten. Einen guten Rutsch ins neue Jahr!!

Groetjes,

Liesbeth