donderdag 10 januari 2013

Boodschappen

Erik is vanmorgen met de bus gegaan, zodat ik boodschappen kon doen met de auto. Jordy en Luuk lopen nu samen naar school, we gaan wel gezamelijk naar buiten en Thijs en ik zwaaien ze nog uit, tot ze uit het zicht zijn en dan lopen Thijs en ik naar de Kindergarten. Tegen 8.00u kan ik vervolgens op weg naar Villach. Ik hoefde dit keer geen aparte dingen te doen, dus ik heb heerlijk rustig de boodschappen gedaan, nog een paar andere winkels in geweest, twee paar kinderhandschoenen uit de aanbieding gescoord en nog een paar kleine dingetjes meer. Ook heb ik voor mezelf een paar schoenen gekocht voor onder de Dirndl! Ik heb maar niet voor de laarzen gekozen, die de verkoopster van de Dirndl opperde, maar ik wilde ook geen hakken, daar kan ik hier amper een pas mee buiten de deur zetten, zonder onderuit te gaan...ze hadden ook al de balerina's liggen, met de zomerse kleuren, dat had mij de Dirdlverkoopster gezegd voor de zomerdag...maar ik trok de balerina's aan en het was gewoon geen gezicht! Ik, met mijn maat 42, kreeg er hele enorme brede voeten in...en ze zijn al zo groot...dus die vielen ook af. Toen kwam de verkoopster met een leuke schoen aan, geen balerina en geen pump met hak, maar iets er tussenin, zonder hak, gewoon een platte zool, in een bruinteint en ze waren ook nog eens voor de helft van het geld! Kijk, dan hoef ik ook niet zo heel erg lang te twijfelen! Ze gaf nog een tip mee voor de kleur kousen erbij, dus dat was ook wel prettig!
Ik heb dus de boodschappen weer binnen en de schoenen op de koop toe, de jongens weer wat reservehandschoenen (Jordy had een paar versleten en daardoor nog maar één paar handschoenen en dat is voor hier te weinig...) en de konijnen kunnen weer eten!

Straks gaan we Erik weer ophalen!

1 opmerking:

Anoniem zei

Ook wel eens lekker, boodschappen doen zonder rennen en vliegen.
Groeten van Josina