woensdag 9 januari 2013

Kleding en winter

Dank jullie wel allemaal, voor de leuke reactie's op mijn Dirndl! Zowel via deze blog als via facebook zijn er vele reactie's gekomen, erg leuk! De ene vindt het 'durven', de ander vindt het gewoon leuk. Ik sta open voor alle reactie's, dus als iemand het niks vindt, mag het ook gezegd worden hoor! Mijn nichtje miste de Heidi-vlechtjes, hahaha, die ben ik aan het 'kweken'...ik ben bezig mijn haar weer wat te laten groeien en ik kan vertellen, ik zit nu op een heerlijke lengte...ahum...daar moet ik nu dus even doorheen en voor mijn gevoel, zie ik er voorlopig niet uit...volhouden nu dus!

Ik heb van onze verzekeringsmevrouw Sylvia, vorige week twee zakken vol kleding voor de jongens gekregen!! Ze had de kast van haar zoon 'ontruimd' en aangezien ze alleen maar nichtjes heeft, heeft ze aan ons gedacht. Erg lief en helemaal geweldig! Ik heb alles uitgezocht en Jordy heeft het eerste al aangehad en hij is er helemaal blij mee. Luuk heeft ook al een mooie trui aangehad, heerlijk hoor, om zo weer wat achter de hand te hebben!

We wachten hier, net als in Nederland geloof ik, met smart op een winter...natuurlijk hebben we al wel sneeuw gehad, maar een winter? Nee, een paar nachten flinke vorst en overdag een periode onder de nul, maar dat noem ik nog geen winter. De sneeuw van de Kerst is zo goed als weg, we hebben een paar dagen een ijsbaan op straat gehad van de smeltende sneeuw, maar ook dat is al bijna weg. Ze voorspellen op dit moment weer van alles...de temperaturen gaan nu weer omlaag en dit weekend zou er weer sneeuw komen...kom maar op!

2 opmerkingen:

huis tjokvol zei

succes met het kweken van je haar,hihi
en van mij mag die winter weg blijven ik heb zin in het voorjaar.

gr yvonne

Anoniem zei

Het wordt geen winter meer hoor. De echte Einheimische hebben hun geloof erin ook al verloren volgens mij.

Gewoon muts over je haren heen en niemand die het ziet :)

Leuk als mensen aan je denken. Pas ook kleding van iemand gekregen en een hele stapel strips voor Peter.

Groetjes Corine