maandag 7 januari 2013

Gewone week en een boeking!

Het begin van een heel normale week...dat waren me de veertien dagen wel!! Het zijn natuurlijk de dagen van veel eten, lekker eten, in ons geval een verjaardag tussendoor, schoolvrij voor de kinderen, Erik heeft wel een paar keer gewerkt, mijn ouders een week geweest en nu opeens is alles weer 'normaal'. Hahaha, wat is normaal natuurlijk!

Zowaar hebben onze jongens in de vakantie ook uitgeslapen! Tot 7.30u/8.00u was het rustig de laatste week, heerlijk! Maar ja, dat betekende vanmorgen natuurlijk iets anders...Jordy wordt vlot wakker en kwam uit zichzelf naar beneden, Luuk komt ook gelijk uit bed, als je de slaapkamerdeur opendoet, maar Thijs...pffffff...die kroop eerst weer helemaal onder de dekens, dus ik heb even gewacht en iets later Erik gevraagd om Thijs op te halen...met enig gemopper kwam hij uit bed, maar Thijs liep naar de keuken om daar te gaan staan en niets doen...hij wilde niet naar de badkamer, want daar was ik en ik had hem wakker gemaakt...na wederom zwaar gemopper heeft hij zich dan toch in de keuken gewassen, maar vervolgens bleef hij weer in zijn blote billen staan, niets doen...wij zijn gewoon om hem heen gegaan en verder met de ontbijttafel en toen koos hij eieren voor zijn geld en kleedde zich, wederom onder veel gemopper, toch maar aan. Goedenmorgen!

Nadat Erik naar het werk is gegaan en ik de jongens weg heb gebracht naar school en Kindergarten, ben ik ook maar weer met het gewone begonnen...bedden verschonen, dus de wasmachine draait en de droger ook, ik heb de kachel schoongemaakt en de eerste lading al weggestreken. Ik heb de administratie maar eens even bijgewerkt en de monteur voor de Fensters gebeld en gevraagd of hij nog een keer langs wil komen op een moment dat Erik thuis is, dat was geen probleem, zaterdagochtend komt hij langs en hij heeft al toegezegd tijd te hebben voor ons in het voorjaar, dat is fijn natuurlijk!
Inmiddels ben ik op zoek naar een tandarts voor ons. Ik had Ute gevraagd en haar tandarts gebeld, omdat deze haar goed bevalt, maar de assistente zegt dat ze de middagtijden flink aangepast hebben en de afspraken voornamelijk in de ochtend plaatsen en daarmee eigenlijk geen kinderen meer opnemen in het bestand. Voor Erik en mezelf kon ik een afspraak maken en dan aan de tandarts zelf vragen of we toch misschien ook met de kinderen kunnen komen...een beetje vreemd, dus ik heb gezegd dat ik eerst even overleg.

En dan nog een leuk nieuws!! Dit weekend hebben we onze eerste boeking via de duitse site binnengekregen!! We hebben inmiddels al wel andere boekingen staan, binnen de familie, maar nu dus ook de eerste 'vreemde' gasten en gelijk voor twee weken!! Spannend!!

3 opmerkingen:

Marike zei

Hoi Karin!
Ooh wat spannend, de eerste 'echte/vreemde' gasten! Ik geniet altijd weer van je blogjes! groetjes, Marike

Liesbeth zei

Leuk die eerste echte boeking! Succes ermee...

Anoniem zei

HOi Karin,

Gefeliciteerd met je eerste boeking!

Thijs herkenbaar, Johan kan dat ook. Een collega Gastouder had daar altijd een goed woord voor: negeren. Inderdaad gewoon omheen lopen en dan gaat het ineens toch vanzelf...

Groetjes Corine