vrijdag 18 januari 2013

Geen wandeling...

Het is vrijdag, maar ik heb vandaag niet meegewandeld... deze week heb ik al heel wat uren buiten gespendeerd, met sneeuwruimen, met de kinderen en de bobsleetjes. De hele week is het al vroeg op, maar het op tijd naar bed gaan, moet er nog 'inkomen'...het was wel de bedoeling, maar het is gewoon niet gelukt. Dat kun je dus nu zo langzamerhand wel voelen! Ook was Luuk weer aan een schoon bed toe, die heeft de laatste twee avonden alleen in bed geniest, gehoest en geproest...dan weet ik wel genoeg, zijn allergie speelt weer op (tegen de huisstofmijt). Het grappige is, dat Luuk dit heeft, zodra het beddengoed er bijna twee weken op ligt. Ik verschoon altijd al elke veertien dagen de bedden!
In plaats van wandelen, heb ik dus de bedden van Luuk en Thijs (stapelbed) verschoond, gewassen, gestreken, stofgezogen...en nu zit ik met een kop thee...en alle zin is weg, hahaha, ben aan weekend toe!

Het zou vannacht droog blijven, maar gisterenavond begon het al licht te sneeuwen, dus we hadden de wekker maar weer vroeg gezet. Gelukkig lag er maar zo'n 5cm, dus we waren met vijftien minuten klaar met het sneeuwruimen! Als het goed is, blijft het vandaag en morgen verder droog en morgenavond of nacht zou er weer neerslag kunnen komen.

Vandaag is Erik weer met de auto gegaan, de wegen zijn allemaal goed schoon en daarom gaat Erik vanmiddag ook 'eindelijk' langs de bouwmarkt om het materiaal te halen!
Morgen zal het nog weer een puinhoop gaan worden in huis...er wordt een gat gemaakt boven in de badkamervloer, dóór onze badkamer en daarna naar de kelder, voor de riolering. Ook komt er een gat vanaf de kelder, door ons toiletruimte naar boven, voor de leidingen...tja, het moet toch gebeuren! En het wordt altijd eerst slechter, voordat het beter wordt!

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Mmmm, dacht ik vandaag te lezen dat je op Langlaufers had gestaan. Nee hoor gaat ze huishoudklussen doen. Al die gaten.... zal wwel lekker tochten.
Succes!!!!
Groeten Josina

Anoniem zei

Hoi Karin,

Ja, dat vroeg naar bed gaan daar moet je ook inkomen ja. Heel herkenbaar. Was bij ons ook het probleem toen Roel ineens elke dag 5.30 eruit moest. Het kostte even wat discipline maar nu gaan we braag elke avond 21.00uur uiterlijk 21.30.

Als het per ongeluk eens wat langer duurt met beddengoed merk ik het zelf ook aan mijn neus met de huisstofmijt inderdaad. En met al dat verbouwen bij jullie doet ook zeker geen goed aan het stof.

Groetjes Corine