dinsdag 22 januari 2013

Ik vertrek

Afgelopen zaterdagavond vroeg Erik opeens of er nog nieuwe afleveringen van 'Ik vertrek' op zijn geweest het afgelopen jaar. Geen idee, dus we hebben het opgezocht en inderdaad precies vanaf juli zijn er afleveringen te zien geweest. We hebben dus zaterdagavond de laptop op de salontafel gezet en zo twee afleveringen gekeken. Heel gek eigenlijk wel...we hebben dit soort programma's jaren gekeken, af en toe moet je ze met een korreltje zou nemen, want de boel wordt flink aangedikt of alleen het negatieve wordt op een rij uitgezonden, maar toch vonden wij het altijd leuk om te zien. Zo ook nu weer. Nu kijken we alleen heel anders! Eerder kon je nog denken: 'Oh, wat lijkt mij dat mooi...' en later: 'gaat ons dat ook gebeuren?' of  'het zal je maar gebeuren!'
Dit programma heeft er uiteindelijk wel voor gezorgd, dat Erik uit heeft gesproken, het ook wel te willen...emigreren. Bij de aflevering van 5 november 2009 ( ik vertrek, de aflevering) gaat de emigratie niet zoals gepland uiteindelijk en daar had Erik een duidelijke mening over door een reactie die hij gaf, díe reactie heeft eigenlijk alles in gang gezet!

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Heb ook af en toe dat programma gezien. En ja je vormt je een mening. Denk dat je altijd samen moet praten en samen eens zijn als je zulke stappen wilt nemen als emigreren.
Het is natuurlijk niet altijd rozengeur en manenschijn.
Veel geluk.
Groeten van Josina.

Liesbeth zei

Ook hier bij ons in België hebben ze die programma's getoond,ik keek er met plezier naar hoor!