vrijdag 25 januari 2013

Willhaben, vrijdag en boeking...

Gisterenavond heeft Erik twee kranen van de badkamer boven verkocht! Ik had ze op de oostenrijkse marktplaats (Willhaben) gezet, net als de vorige verkochte spullen en een paar dagen geleden belde er opeens een mevrouw, ze wilde ze graag voor haar dochter hebben! Dat is mooi, zijn wij ervan af. Zelf ga ik morgenochtend naar Villach om een ''Allibert'', een handdoekrek en een medicijnkastje op te halen, ook gekocht via dezelfde site! De Allibert is zo'n kastje (deze is van hout) met drie deurtjes bestaande uit spiegels en er zit een lampje en een stopcontact in (toevallig hadden we in het huurhuis in DL dezelfde). De kastjes zijn wit en het rek is verchroomt. Het echte medicijnkastje (ook van hout en met een slotje) kan ik zelf gebruiken en de Allibert en het rek zijn voor de badkamer van het appartement! De meneer heeft toegezegd dat alles geheel onbeschadigd is en nog maar 2,5 jaar oud. Morgen ga ik het zien! Dit soort dingetjes vind ik zó leuk! Niet alles hoeft nieuw (is ook onbetaalbaar), maar ik vind het wel heel belangerijk dat het er netjes uit ziet, dat het heel en schoon is.

En dan vandaag...VRIJDAG!!!! Hahaha, we hebben weer heerlijk gewandeld, in een pak sneeuw, dus dat gaat morgen spierpijn opleveren! Het zonnetje schijnt volop, ook het huis is inmiddels weer heel goed bedeeld met de zon, heerlijk! Dit keer waren we met ons drieën, we hebben weer lekker gekletst, een poosje helemaal niets gezegd en genoten van de totale serene rust, het enige geluid dat er was, was van onze schoenen in de sneeuw...echt onbetaalbaar! Ik heb mijn dosis energie weer binnen! Haha, Ute is dit keer met mij meegegaan voor een kop koffie, maar we waren zó aan de klets, dat ik het zoveelste nieuws op de radio hoorde en het bleek al 12.00u te zijn! Oeps, ik moest Thijs ophalen!

Oja, ik heb net de mail even snel geopend...de boeking gaat door!!!!! Onvoorstelbaar zeg, wij hadden gehoopt op een aantal vakantiegangers, maar nu zitten we gewoon al bijna voor negen weken vol! Bijna sprakeloos...

1 opmerking:

Anoniem zei

Geweldig dat je zoveel boekingen hebt. Jij komt niet meer uit de Dirndl deze zomer. Hahaha.
Probeer wel tijd te houden voor je vrijdagwandeling. Nog foto's gemaakt vanmorgen?
Groeten van Josina.