vrijdag 15 maart 2013

Beetje stoffig...

Nee, dit is niet mijn nieuwe wandel outfit...
 

beetje stoffig...
Tja, het is dan wel vrijdag, maar helaas...ik ben niet mee gaan wandelen. Ik moet van mezelf eerst verder komen met het schuren en gipsen...
Gisteren heb ik zelf de schilder maar gebeld, ik heb geen zin om steeds op die man te moeten wachten. Hij kon melden dat hij dinsdag bij ons komt, heel misschien 'zelfs' op maandagmiddag 'al'. Nou ja, kan er verder weinig aan veranderen, ik had het wel verwacht dat het deze week niet meer iets zou worden, maar dat betekend niet dat ik niets kan doen! Vanmorgen heb ik de gang helemaal geschuurd en een gedeelte van de woonkamer...toen werden mijn armen best zwaar en vond ik het voor vanochtend wel even genoeg! De foto's hierboven laten het resultaat van mijzelf zien na het schuren en dan had ik mijn handen al gewassen...hihihi, anders kon ik natuurlijk het fototoestel niet pakken! Het doekje op mijn hoofd is normaal trouwens zwart...en zo'n mondkapje, als je brildragend bent, is waardeloos!! De bril beslaat steeds (op de foto is het trouwens alleen het stof wat erop zit) en ik krijg er gewoon te weinig lucht door, steeds hap ik naar adem als ik het kapje iets opbeur aan de onderkant...maar ja, veiligheid boven alles hè...hihihihi!!

Erik haalt vanmiddag na het werk onze nieuwe vloer op! We hadden het nog even bij de winkel gelaten, totdat we de nieuwe ramen erin zouden hebben, dat mocht voor een kortere tijd wel, maar vanmiddag neemt Erik 'm dus mee!
Inmiddels is ook de nieuwe deur voor in de garage besteld en zijn de rolluiken in de maak, helaas zijn die pas eind maart klaar...maar ja, ook daar veranderen we weinig aan, dan hoeft Erik in elk geval nog niet dit weekend het deurgat uit te slijpen in de garage!

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Hahaha, niet wandelen in de sneeuw maar toch wit. Het is natuurlijk wel operatie zo'n klus. Dus je bent helemaal passend gekleed. Hahahaha. Mijn respect Karin dat je er zo tegen aan gaat.
Groetjes van Josina.

Anoniem zei

Karin,volgende klus moet je toch maar je burka aan doen,blijf je gelijk schoon. Mooie foto en een mooi verhaal gisteren van Thijs,xxxxx en Groeten (o)pa en(o)ma