dinsdag 5 maart 2013

Weinig woorden...

Vandaag weinig woorden...
 






Het gaat allemaal goed komen...hoop ik toch?
Ze gaan als een speer...boven zit er al geen enkel oud kozijn meer in!! De eerste nieuwe kozijnen zitten er in en in elk geval voordat ze weggaan, zitten boven alle kozijnen erin en zijn ze afgepurd...ik zie net, dat zelfs het kozijn bij de trap beneden er al uit is...
Het wordt flink doorbijten de komende dagen...als ik zie wat voor een stofbende het boven is en hoe de trap eruit ziet...IK ZIE NIKS...pfffffff...en dan zijn ze nog niet eens in ons eigen woongedeelte begonnen!! Ze werken op zich wel heel netjes, steeds vegen en stofzuigen, emmers puin worden afgevoerd, maar toch...IK ZIE NIKS....morgen komt er de meneer langs voor het afwerken, maar alleen om te overleggen, als het goed is, komt die meneer volgende week werken.
En toch...ben ik er heel blij mee!! Ik kan al uitkijken naar het eindresultaat...als het goed is niet meer dagelijks condens op de ramen...bij het openzetten van een raam, gewoon maar één raam open hoeven zetten, niet meer die lelijke kozijnen...even doorbijten dus!

4 opmerkingen:

huis tjokvol zei

ja even door bijten en dan heb je ook wat moois,super hoor

Anoniem zei

Ah maar je hebt wel mooi plaatjes geschoten. Zie overal een schilderij met sneeuw. Voel helemaal met je mee Karin. Het resultaat is straks wel van grote klasse. Sterkte met het stof. Niet goed voor de longen van jullie.
Groeten van Josina

Liesbeth zei

Dat wordt zeker en vast een prachtig eindresultaat!! Nog veel succes verder...

Anoniem zei

Jullie oprit is mooi schoon nu je huis nog weer toonbaar maken nadat de stof van al die oude kozijnen is neergedaald.Wij zijn benieuwd hoe het word.Groeten (o)pa en (O)ma