dinsdag 23 april 2013

Entrümpelung

De hele zooi is weg!!! Heerlijk, weer ruimte in de garage! Ik ben vanmorgen naar Ute gelopen en daar hebben we de eerste aanhanger, die ze al gedeeltelijk vol had zitten, verder volgeladen. Haar schoonouders kwamen opeens aanrijden, zij hadden ook nog wat, maar toen ze hoorden dat we bij ons ook nog een flinke lading hadden liggen, besloten ze mee te helpen!! Nou ja, voor mij nog totaal onbekende mensen, die trouwens onze kinderen al wel kennen...hahaha, dat krijg je als kinderen wat zelfstandiger worden en alleen uit spelen kunnen, Jordy heeft zelfs al gefietst met Ute's schoonmoeder! Maar goed, we hebben uiteindelijk twee keer met troep van Ute gereden en toen zijn we naar ons gegaan...we hebben drie keer met de aanhanger vol gereden en daarnaast nog twee keer een flinke lading in de bus van de schoonouders...oeps! Maar het is weg!! Er zijn twee foto's gemaakt van ons op de quard, maar die moet ik nog ontvangen...voor de nieuwsgierigen onder ons!! De vijf ladingen vol en de twee bussen hebben we in twee uurtjes tijd helemaal afgevoerd! Toen vonden we zelf, dat we wel een bak koffie verdiend hadden en zo heb ik de schoonouders ook wat beter leren kennen, wat een lieve mensen! Ik heb iedereen heel hartelijk bedankt en toen was het tijd om naar huis te gaan en onderweg kwam ik Luuk zelfs al tegen, van school op weg naar huis!

1 opmerking:

Anoniem zei

Geweldig is dat toch, dat helpen van elkaar. Zie ik ook vaak in ons vakantiedorp. Ruimt wel lekker op denk ik.
Groetjes van Josina.