vrijdag 26 april 2013

Prachtige wandeling!

Het was weer eens heerlijk vanmorgen!! Het zonnetje schijnt en we waren maar liefst met ons zessen met het wandelen! En eindelijk konden we weer naar de Hubertushütte wandelen, daar waren we al even niet meer geweest, vanwege de hoeveelheid sneeuw die daar lag...maar nu kon het dus weer en we zijn nu dezelfde weg terug gegaan, als die ik de eerste keer met wandelen ook gegaan ben...toen ik dus geen fotocamera mee had, maar nu dus wel!!!!
 

Dit is dus de Hubertushütte

het uitzicht vanaf de Hubertushütte naar de Dobratsch

En daar zijn wij! Hahaha, ik met mijn fraaie kapsel...het is te kort om het vast te kunnen
binden en voor het 'los' laten, heb ik de krullen die alle kanten opstaan...maar het gaat goedkomen...eens.
Hier sta ik met Andrea, Ute, Manuela en Burgi. Adelina maakt de foto, zij is italiaanse en gaat
sinds vorige week mee, ik ken haar van de Kindergarten en ze vroeg of ze mee mocht: natuurlijk!

één van de vele overblijfselen van de bergbouw


hier liep in het najaar een stroompje water door, maar nu kun je er helemaal in
en van daaruit gaan er heel wat stollengangen de berg in



3 opmerkingen:

Anoniem zei

Wat een heerlijke foto's. Genieten toch?
Groeten van Josina.

Anoniem zei

Deze tocht willen we in mei ook graag een keertje met jullie lopen ,ziet er inderdaad erg mooi uit .
Groeten ??????????

huis tjokvol zei

wauwie super mooie foto,s van een super mooie wandeling,geniet daar he.

liefs yvonne