donderdag 27 juni 2013

Gastenboek

En zo zijn de eerste gasten alweer naar huis! Tjee, de veertien dagen zijn echt omgevlogen!! Ik moet zeggen, het is natuurlijk best gek, als je bekijkt hoe het allemaal gelopen is in het afgelopen jaar. Van het idee dat er in dit huis best een vakantiewoning te maken valt, tot het realiseren ervan en nu zijn de eerste gasten alweer weg en kon ik vanmorgen, sinds veertien dagen gewoon weer de woning in...dat was best gek, want het voelde gewoon alsof er andere mensen woonden...en het was gewoon heel even, alsof ik aan het inbreken was! Ik heb eerst even weer rondgelopen, alles even weer in mij opgenomen en dan met een glimlach...het voelt gewoon heerlijk! Ik heb alle kasten nagekeken, of er niets achtergebleven is en toen de bedden maar eens afgehaald en de eerste was aangezet en daarna heb ik in het gastenboek gespiekt, of ze misschien iets geschreven hadden en ja! Ik zag een heel verhaal, dus ik ben er even bij gaan zitten en heb met een lach op mijn gezicht het verhaal doorgelezen, wat lief allemaal!! En wat leuk om te lezen, normaal lees je zelf in een gastenboek van iemand anders, óver iemand anders en nu? Nu gaat het om onze woning, om ons en om onze omgeving! Ik denk, dat dát kwartje nog even moet vallen...

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Leuk allemaal ,en hier hebben jullie het voor gedaan (toch )Hard gewerkt met een mooi eindresultaat !!!!

MA .........

Anoniem zei

Geniet ervan......
Groetejes uit een regenachtig Vreden

Anoniem zei

Ik bedoel natuurlijk groetjes