maandag 3 juni 2013

Welkom en droog

Even een berichtje...als dank jullie wel! De laatste weken krijg ik steeds vaker reactie's van nieuwe lezers en lezeressen, erg leuk! Blijkbaar vinden de mensen (jullie dus!) het leuk of fijn om mee te lezen, de één vooral vanwege de emigratieverhalen, de ander voor het dagelijkse leven,de foto's of gewoon voor alles! Via deze weg wil ik laten weten, dat ik het helemaal leuk vind, dat jullie de moeite nemen om mijn verhalen te lezen. Leuk om te weten, is dat het niet alleen in Nederland gelezen wordt, door familie, vrienden en bekenden, maar ook in ons 'oude' woonland Duitsland en nu zelfs een leuk berichtje uit Thailand...wauw, WELKOM ALLEMAAL!! In een heel aantal andere landen wordt er ook meegelezen, erg leuk!
Ik wil ook gelijk even laten weten, dat ik niet op alle reactie's kan reageren, wel natuurlijk zo in de blog, maar dat wil ik niet al teveel doen, want dat leest, denk ik, niet altijd leuk voor een ieder. Zodra iemand onder 'anoniem' reageert, ook al is het met naam erbij, ik kan dan geen berichtje teruggeven...ik heb het wel eens geprobeerd, maar dan krijgt de persoon die gereageerd heeft, geen berichtje, dat ik gereageerd heb...dus dan wordt het waarschijnlijk ook niet gelezen! Bij deze, ik lees en zie alle reactie's die geschreven worden en ik vind ze allemaal even leuk!! Vooral blijven reageren :-) !

Inmiddels is het vandaag maandag wasdag...het zonnetje schijnt gelukkig weer! De eerste twee wassen hangen buiten, de volgende kan ik nu ophangen en weer een andere zit in de machine en daarna kan er nog weer een was aan en daarna....nou ja, ik zie wel hoever ik vandaag kom!
Gelukkig ook voor andere delen in Oostenrijk geen regen op dit moment, al is de situatie in sommige delen nog alarmerend en treden rivieren nog buiten de oevers, huizen onder water gelopen etc., in weer andere delen kan het opruimen beginnen...sterkte voor allen!

Ik ga mijn volgende was ophangen en dan nog even verder met de radiatoren...twee stuks werken niet mee en heeft de verf gereageerd op iets en is begonnen te zwellen, dat kon er ook nog wel bij...

2 opmerkingen:

Anoniem zei

En ik vind het heerlijk om jouw blog te lezen!!
Bij mij hangt er ook een was buiten. Zal wel drogen maar er is geen zon.
Getsie hoop wel voor je dat het bij die 2 radiatoren blijft. Want dat moet je nu afkrabbelen zeker. In ieder geval succes!!
Groeten van Josina

Anoniem zei

dank je voor je warme welkom....
groetjes uit een zonnig Vreden..Judith