vrijdag 12 juli 2013

Geur

Mijn dag is nu al goed...heerlijk gewoon zo...
Vanmorgen samen met Erik opgestaan, Erik aan het ontbijt en ik heb alleen koffie meegedronken, ontbijten doe ik met de jongens samen. Erik vanaf het balkon uitgezwaaid, net als gisterenochtend, net als elke ochtend eigenlijk. Vervolgens blijf ik gewoon nog even op het balkon staan, genietend en snuivend naar de lucht...die lucht krijg je gewoon nergens anders, een dauwige, al iets warme lucht, de geur met een mengelmoes van dennennaalden, van versgemaaid gras, van bos, van bergen, van verbrand hout...genieten, zoals je dat gewoon echt nergens anders kunt.

Daarna in mijn nachthemd en blote voeten de was al lekker op het balkon gehangen....
ik heb me gewassen en aangekleed en vervolgens kon ik de jongens al fluisterend horen, ze zijn dus wakker en het was al bijna 7.30u!! Super! Ik heb ze uit bed gehaald, ze hebben zich gewassen en nu gaan we zo ontbijten en zien wat de dag brengt!

2 opmerkingen:

Nicole Orriëns zei

Dat klinkt als een fijn begin van de dag zeg!

Ik heb een vraagje: zou je tijd en zin hebben mee te werken aan een interview voor Expat Mama's? In deze rubriek vertellen Nederlandse vrouwen over hun leven in het buitenland!

Om een idee te krijgen kun je kijken op http://www.expatmam.com.

Je kunt reageren via nicoleorriens@gmail.com. We hopen van je te horen!

groetjes,
Nicole Orriëns (Redactie Het Moederfront)

Anoniem zei

Jaloers.......hihi. Over precies 1 week zijn we ook in Oostenrijk. We tellen de dagen af.... Fijn weekend! Groetjes van Judith