donderdag 11 juli 2013

Gewone dag

Weer een gewone dag vandaag, niet meer nagenieten van het feestje (gisteren nog wel even gedaan, heb met Ute nog even wat gedronken :-) ) maar weer gewoon aan het 'werk'. Vanmorgen is Thijs maar een keertje naar de Kindergarten gegaan. Hij had er eerst geen zin in, maar hij moest toch en toen ik Thijs er vanmorgen bracht, konden ze gelijk lekker buiten blijven om te spelen, zijn grote vriend was er ook al en de twee renden gelijk richting het speelgedeelte!
Ik ben doorgelopen voor een kleine boodschap en daar heb ik nog weer even in de winkel staan kletsen met een paar bekenden en toen weer naar huis. Thuis had ik Jordy en Luuk al aan het werk gezet, de buitenren van de konijnen schoonmaken, vóórdat ze de konijnen erin zouden zetten. Ik heb het gecontroleed en inderdaad de ren was heel keurig schoon!

De badkamer en de wc hebben weer en grote schoonmaakbeurt gehad en toen heb ik zowaar alle ramen gelapt (van onze eigen woning), gelijk van binnen en van buiten...het blijft gewoonweg een rotkarwei, maar goed, erna ben ik er altijd wel weer blij mee! De stofzuiger er weer een keer doorgehaald en daarmee vond ik het voor vandaag wel even genoeg!

Morgen wil ik eigenlijk, als het weer zo blijft als dat het nu is, met de jongens een stuk wandelen...Thijs zal er niet blij mee zijn, maar hij heeft geen keus! Morgen gaat hij namelijk ook niet naar de Kindergarten, omdat ze dan weer een uitje hebben met de bus en Thijs had aangegeven dat hij echt niet wil, nou ja, ik vind het prima, ik ga er niet moeilijk over doen!

Geen opmerkingen: