donderdag 4 juli 2013

Schulschlussfeier en vrouwenverslinder...

Nou, ik ga me zo eens klaarmaken voor het Schulschlussfeier! Jordy en Luuk hebben druk geoefend voor dit Feier en ze hebben er veel zin aan, om het te laten zien, ik ben benieuwd! Aansluitend is er voor iedereen een gezonde Jause!! Voor die tijd ga ik nog even langs het Knappenhaus, daar is een kledingbeurs of zoiets, daar kregen we een folder van en ik ben wel benieuwd, dus daar ga ik mooi even langs en dan om 10.00u bij de school!

Gisteren heeft Thijs met zijn Kindergartengroep een soort zwemfeestje gehad! Ze zijn allemaal uitgenodigd bij een kindje thuis (bij ons aan de overkant), want daar hebben ze een grote waterglijbaan liggen en een zwembadje! De moeder heeft voor de Jause gezorgd...hahaha, volgens de juf hebben ze de hele ochtend gegeten! Er waren Semmeln, meloen, aardbeien, kersen...wel een gezonde Jause dus! Thijs heeft het in elk geval goed naar zijn zin gehad! En wat deze ''vrouwenverslinder'' gezegd of gedaan heeft, dat weet ik niet, maar toen ik Thijs ophaalde bij de Kindergarten, vroegen na elkaar, drie meisjes of ze eens met Thijs mochten spelen...en hij is nog maar vijf... :-)

Geen opmerkingen: