vrijdag 4 oktober 2013

Fris

De vrijdagse wandeling was weer eens heerlijk, maar toch ook best fris!! Het is weer zo'n periode dat het lastig inschatten is, wat je aan moet doen met het wandelen. Vorige week had ik een shirt met lange mouwen aan en mijn shoftshelljas...ik heb vreselijk gezweet en als je één keer nat gezweet bent, kun je beter niet zomaar je jasje uitdoen. Dit keer had ik een shirt met korte mouw en mijn jas aangedaan en ik had er gewoon echt nèt voldoende aan en wij hadden allemaal steenkoude handen! We liepen in de nevel en er stond een klein briesje, maar oh, wat was het koud! Volgende week toch maar een paar handschoenen in de rugtas! We hebben dit keer trouwens met acht personen gewandeld, een heel internationaal gezelschap: drie kärntner/bleiberger, een nieder-österreicher, twee hongaarse vrouwen, een italiaanse en dan ik, die holländerin! De twee hongaarsen en de italiaanse spreken heel gebrekkig duits, dus voor hen is niet alleen het wandelen, maar ook een talencursus!

1 opmerking:

huis tjokvol zei

ja lastig is dat nu he,hier ook,s,morgens op de fiets is het erg koud en s,middags als ze terug fietsen naar huis is het weer warm