maandag 11 november 2013

Gefeliciteerd!

Om mee te beginnen voor Eriks vader:

Lieve Opa en Papa,
Van harte gefeliciteerd met jouw verjaardag!! Wij wensen jullie samen een hele fijne verjaardag toe!

p.s. check je mail even! :-)
 
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 
En ja, het weekend is dus alweer voorbij...ben nog niet helemaal fit, mijn nek doet nog steeds zeer en mijn hoofd bonst nog een beetje, maar ietsje meer energie dan gisteren, dus dat is al wat!
 
Zoals gisteren de foto's al lieten zien, is er sneeuw! Er was regen voorspeld, dat hebben we ook gehad, maar zaterdagavond ging het plotseling over in sneeuw. Inmiddels is er al best weer wat weg, maar de aanblik is echt nog wel wit! Tja en dan heb ik mijn snowboots en die van Erik nog op zolder liggen! Hihihi, zo veel sneeuw is het voor ons nu ook nog niet, maar je wilt wel graag de schoenen droog houden, zo maar even de zolder op en gelijk de winterdekbedden er maar eens vanaf halen...de jongens waren vanmorgen al ruim vóór zes uur wakker en volop aan het klieren....pfff, onze wekker was zelfs nog niet eens gegaan. Bij navraag hoe dat kon, gaven ze aan dat ze wakker waren geworden omdat ze het fris hadden...nou ja, dat hoop ik dan maar, want daar kan ik wat aan doen!
 
Jordy en Luuk zijn vandaag naar het theater! Ze gaan met de bus naar Villach, dus ze hadden vanmorgen zowaar zin om naar school te gaan... Thijs had er ook al zin in, want vanmiddag is er het jaarlijkse Laternenfest! Om 17.00u moeten we bij de Kindergarten zijn en daar lopen ze dan met alle Kindergartengroepen, met voor alle kindjes een eigen Laterne, naar de kerk waar een dienst zal zijn en aansluitend wordt er door de gemeente weer koffie en Krapfen ter beschikking gesteld.
Het wordt dus lekker druk vanmiddag! Ik wil na het middageten alvast een pan met eten klaar maken voor vanavond, want om 17.00u moeten we bij de Kindergarten zijn, Jordy en Luuk hebben om 17.30u Taekwondo, Erik komt na 17.30u pas thuis en zal dan Thijs en mij opzoeken. Om 18.30u moet in elk geval één van ons Jordy en Luuk opvangen... we zullen zien hoe het allemaal loopt!
 
 

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Geen tijd voor ziek vandaag dus. Neem een kookwekker mee om alles in goede banen te leiden, kun instellen en iedere keer als hij afgaat het volgende doen. Hahaha. Wel leuk een Laternenfest.
Groeten van Josina

huis tjokvol zei

gefeliciteerd met je schoonvader,en wat een drukke middag heb je,ik geloof dat je helemaal niet aan eten toe komt,en hopen dat je snel weer helemaal fit bent,want neee mama,s kunnen en mogen niet ziek zijn want dan loopt alles in de soep.

beterschap en succes met de drukte vanmiddag
yvonne