zaterdag 23 november 2013

Witgoed en snowboots

Vanmorgen ben ik naar Villach geweest en buiten verwachting om, wilde Thijs met mij mee! Nou gezellig! We zijn begonnen in een witgoedzaak... ik zal het even uitleggen: mijn schoonouders doen al jaren voor de kinderen een cadeau met kerst en vorig jaar hebben ze het cadeau omgezet naar geld omdat het voor ons nog net zo handig is, geen pakket met de post, maar gewoon per bank :-) Toen ze hoorden van onze droger, besloten ze het geld vervroegd over te maken...wauw, dat is natuurlijk helemaal geweldig! Erik opperde daarop, dat we dan misschien beter ons spaarpotje voor een wasmachine erbij kunnen leggen en dan zowel een droger als een wasmachine tegelijk kunnen kopen, zodat je ook nog een korting af kunt dingen...en mocht onze wasmachine nog leven bij het komen van een nieuwe, dan zouden we die voor weinig geld kunnen proberen te verkopen! Tja....wat kan ik daar tegenin brengen!! Vandaar dat ik me dus al heb verdiept in de witgoed, ik wist zo'n beetje al wat ik wilde hebben, heb op internet al rondgekeken, maar wilde nu in een zaak ook wat informatie, vandaar! Thijs ging dus gezellig met mij mee en Jordy en Luuk bleven bij Erik, helpen met breken, maar eerst voor mij (lees: de auto), het oprit schoonmaken...er lag namelijk weer redelijk sneeuw op het oprit!

De informatie bij deze winkel viel mij wat tegen, ben wel iets wijzer, maar ik had meer verwacht. Volgende week gaat Erik mee naar een grote winkel in Villach en dan willen we een knoop doorhakken, want ja, net als met bijvoorbeeld mobiele telefoons, puilt ook in wasmachines en drogers de keus uit! Vreselijk gewoon! Voor ons zit het nu tussen twee merken, die beide eigenlijk uit dezelfde fabriek komen...en dan natuurlijk een garantie, daar waren ze bij de winkel vanochtend een beetje vaag in en daar houd ik niet van!
Na de witgoed winkel zijn we naar een winkelcentrum gegaan, op zoek naar een pyama voor zowel Thijs als voor Jordy. Voor Thijs zijn we geslaagd, maar voor Jordy wederom niet. Vervolgens boodschappen gedaan...pffff, bij twee winkels en weer volle bak! Ik doe niet wekelijks de grote boodschapen, maar eerder elke drie weken...tja, dan moet je wat meeslepen ja! Het is weer binnen gelukkig! En daar waar het vanmorgen bij ons heerlijk sneeuwde en de sneeuwschuivers hun werk zowel vannacht als vanochtend al gedaan hadden, was het in Villach gewoon groen en vééééél regen...daar sta je dan met je zoon op snowboots en geen paraplu...hihihi!!

Bij thuiskomst was Erik nog volop lawaai aan het maken....we hebben brood gegeten en daarna is Thijs met Erik mee naar beneden gegaan, helpen klussen en zojuist komen ze binnen en konden met trots vertellen: de HELE muur is eruit!!!

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Geweldig dat je toch weer een droger hebt binnenkort. Zeg wat de wasmachine betreft zou ik je aanraden om een 7 kg inhoud te nemen. Je hebt een vakantie appartement en veel beddengoed. Für ein Trockner ist es egal zou man Oostenrijkse gastvrouw zeggen. En jij hebt met je gezin toch ook behoorlijk wasjes. Raar is dat dan hè als je zelf in de sneeuw zit en iets lager is het gewoon groen en regen. Geniet je weer meer als je thuiskomt hahahaha. Fijn weekend en groeten van Josina

witgoed reparatie Rotterdam zei

goed artikel.