woensdag 4 december 2013

Update

Even weer een update vanaf hier...tja, hoe gaat het eigenlijk? Kan er nog niet echt wat van zeggen: het ene moment denk ik dat het beter gaat, het andere moment lig ik dubbel van het hoesten en vliegen de zakdoekjes erdoor. Dan lijkt de energie te optimaliseren en ietsje later is alles weg...
In rusten ben ik niet zo heel erg goed...helaas. Ik doe mijn best, maar ik kan gewoon niet lekker liggen, als er nog van alles gedaan zou kunnen worden. Gisteren deed ik een poging in de luie stoel, de stoel in de woonkamer, die je achterover kunt zetten en zo half ligt. Ik ging liggen, lekkere fleechedeken over mezelf heen, ik zakte achterover en...hatsjoe, hatsjoe...geen zakdoeken bij de hand! Uit de stoel, zakdoeken gepakt en gelijk maar een kop thee gezet. Ik ga weer in de luie stoel, dekentje over me heen...kop thee staat nog op het aanrecht! Nou ja, uiteindelijk heb ik een half uurtje zo doorgebracht. Gisterenmiddag nog een keer, maar toen met de spelende jongens om me heen, ach, ik lag in elk geval en kon gezellig kletsen en kijken naar de jongens.

Vanmorgen met allerlei papierwerk bezig geweest, boeking afgehandeld, de homepage weer bijgewerkt en tussendoor toch nog even met de stofzuiger erdoor. Zometeen ga ik Thijs ophalen en vanmiddag om 17.00u komt de Nikolaus bij de winkel in het dorp...eigenlijk wil ik daar met de jongens wel even naar toe. Voor het eten heb ik al gezorgd...nou ja, gezorgd, hihihi, ik had gelukkig nog volop in de diepvries liggen en heb dus een aantal bakjes uit de vriezer gehaald!

Oja...afgelopen nacht heeft het Christkindl de wenslijstjes van de jongens afgehaald.... :-)

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Arme jij. Moet je een cursus voor volgen hoor om te rusten hahaha en dat heb jij natuurlijk nog niet gedaan. Het is ook niet makkelijk voor zo'n bezige bij als jij. Maar goed je doet het op jouw manier toch rustig aan. Sterkte!
Groeten van Josina.

huis tjokvol zei

heel veel beterschap nog,hopen dat je snel weer opknapt