donderdag 8 mei 2014

Entrüm......

Eigenlijk wilde ik het woord niet meer gebruiken :-) , maar Erik zit er helemaal in! Blijkbaar heeft hij lol gekregen aan de lege gaten in de kelder en dacht: hmmm, het kan nog leger!! Gisterenavond ging hij de Ölraum in...de ruimte waar je met een klein deurtje, via een trapje in moet, ik ben er nog nooit ingeweest...ik weet, dat ik daar dan niet alleen ben...brrrrr... in die ruimte staan de olievaten en rondom is er nog wat ruimte, wat je normaal niet volpakken mag, maar ja, je moet toch ergens met de troep naar toe! Erik had daar dan inmiddels ook al een flinke verzameling 'verstopt' liggen...zelfs spullen die vorig jaar bij de Entrümpelung vergeten zijn... en toen ik de vergeten kast op onze slaapkamer ontdekte, schoot mij ter plekke ook opeens de Ölraum te binnen! Vandaar dus dat Erik er in is gegaan en er meer tevoorschijn toverde dan hem lief was :-). Ook een volgende kast in de kelder, waar geen schappen in zitten en alleen maar verhuisdozen nog in opgestapeld stonden, daar bedacht Erik zich: tja, of ik moet schappen in een oude kast maken, of ik gooi de kast weg...de keus was al gemaakt en ook deze kast staat klaar om weg te gooien. Gisterenavond hoorde ik alleen flink kabaal in de kelder, maar had nog niet gekeken. Erik kwam boven en zei: ''een kleine aanhanger zal het al wel weer zijn...''. Hahaha, toen ik vanmorgen beneden in de garage kwam, trok ik mijn wenkbrauwen een eind op, dit is geen kleine aanhanger, maar misschien al wel weer twee aanhangers!! Of morgenmiddag en anders zaterdagochtend wordt de boel weggebracht en dan is de kelder ook echt een heeeeel stuk leger!! We moeten dan alleen wel binnenkort een paar van die  stellages halen, dat was toch al de bedoeling, maar nu helemaal...

Erik heeft de dokter ook ontmoet inmiddels en heeft een beetje dezelfde mening als ik! Erik had dus een afspraak en was, inclusief een bezoekje aan de apotheek, binnen 25 minuten weer in huis! Erik heeft nu een ander medicijn voor de longen en ook tabletjes tegen de allergie, nu maar hopen dat deze betere werking hebben dan de laatsten. De arts gaf duidelijk aan, dat het binnen een aantal dagen wel effect moet hebben, zo niet, dan moet Erik terugkomen... en de volgende keer eerder naar een arts...

Geen opmerkingen: