maandag 22 augustus 2011

Inspiratie

Vandaag niet zo veel inspiratie...haha, ben nog niet helemaal optimaal na het weekend moet ik eerlijk zeggen! Ik heb zelfs spierpijn gekregen, ik denk van het staan/zitten op de Trödelmarkt...
Vanmorgen veel gewassen en gestreken en de laatste spullen die terug zijn gekomen van de Trödelmarkt uitgezocht. Een deel staat klaar voor de Sperrmüll, er is iets voor het Rode Kruis en ik heb nog wat speelgoed....misschien dat mijn schoonzussen er nog iets aan hebben. Ik heb vanmorgen ook even de lijst klaargemaakt voor het huis: wat is er ter overname en wat vragen we ervoor. Moeilijk vind ik dat hoor. Je moet oppassen dat je niet teveel weg doet of laat zitten, het is niet de bedoeling dat wij voor een aantal maanden in een huurhuis hetgeen opnieuw moeten kopen. Woensdagavond komt het stel wat ons huis heeft gekocht namelijk langs, in eerste instantie gewoon om iets te drinken, maar ja, er zullen ook wel dingen uit te leggen zijn of door te geven, ik heb allerlei boekjes van het keukenapparatuur bij elkaar gezocht. De handleiding voor de ketel op zolder is er nog en de uitleg van de thermosstaat (euh, de bediening van de kachel) heb ik nog gevonden.
Het liefst wil ik van bepaalde zaken ook zo snel mogelijk weten of ze het over willen nemen of niet, dan heb ik namelijk, als ze het niet willen, de kans om het nog te verkopen voor de verhuizing.

De meeste mensen in onze omgeving weten nu wel dat ons huis verkocht is, op school werd vandaag voorzichtig geinformeerd of ons huis nu echt verkocht is...aangezien ik vrijdag nog zoiets had van: eerst die handtekening, voor die tijd geloof ik het nog niet, toen ik 'ja' kon zeggen, werd ik gelijk hartelijk gefeliciteerd! Leuk hoor, veel mensen leven inmiddels echt met je mee, er zijn ook reactie's als: 'oh....ga je nu gelijk al weg dan?' of: 'ik zou het niet kunnen!' Er zijn mensen die het helemaal begrijpen en mensen die wel knikken, maar waarvan je gewoon voelt: ze begrijpen er totaal niets van! Mensen die echt blij voor je zijn, nu het huis verkocht is en mensen die meteen beginnen te fronsen en zeggen: 'wat ga je nú doen dan?'
Ik moet zeggen: elke reactie is welkom! Niet iedereen is namelijk hetzelfde (gelukkig) en dus zal ook niet iedereen het snappen of begrijpen en niet iedereen kan blij voor ons zijn en dat hoeft ook niet, hahahaha, het zou namelijk voor ons ook weer niet leuk zijn, als iedereen staat te springen dat we gaan!!!

Geen opmerkingen: