donderdag 19 januari 2012

Bericht en blog

Inmiddels heb ik een mail terugontvangen!! Helemaal geweldig dus!
De mevrouw schrijft ''blij te zijn over onze interesse'', nou ja, dat klinkt best positief lijkt mij! Verder heeft ze een formulier meegestuurd, die we kunnen invullen en dan komen we op een lijst met woningzoekenden terecht...tja, hoe lang die lijst is, weet ik natuurlijk niet! Verder komen er natuurlijk vragen in het formulier voor, die voor ons moeilijk te beantwoorden zijn, zoals: wat je ongeveer verdient....hoe hoog de huur mag zijn... Nu heb ik dus besloten om een brief erbij mee te sturen, waarin ik kort uitleg hoe en wat. Verder zal ik nu ook een mail naar het Tourismusbüro sturen en kijken wat daarvan komt...

Verder ben ik bezig geweest om al mijn blogartikelen in 'Word' te zetten...allemaal netjes op chronologische volgorde. Ik weet namelijk niet zeker hoe het bij deze blog zal gaan, als we verhuizen en een ander email-adres krijgen...kom ik dan nog wel ingelogd? Natuurlijk is het voor mezelf ook een soort dagboek geworden, dus is het ook leuk om het 'eens' een keer te printen en iets tastbaars te hebben van de afgelopen tijd. Hahaha, op dit moment zijn het alleen al 108 pagina's, er zitten natuurlijk ook veel foto's tussen, die ik al vaak wat verkleind heb en tussen de blogs heb ik maar één spatie gezet....meer dan 56.600 woorden heb ik inmiddels geschreven....

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Hoi Karin,

Super!!!!!!!

Niet te moeilijk doen over inkomen enzo, wij hebben gewoon steeds ingevuld weten we nog niet en nooit problemen gehad.

Groetjes Corine

Anoniem zei

Hoi Karin
misschien een ideetje voor dit blog een extra email adres aan te maken bij hotmail of gmail dat je overal kan gebruiken zodat je altijd nog in kan loggen ook al verander je van woonland, succes met zoeken naar een huis, ik hou ogen en oren open voor jullie !

glg Karin Voets