vrijdag 20 januari 2012

Tourismusbüro en verjaardagen

Vanmorgen heb ik een mail naar het Tourismusbüro gestuurd, die zit niet in Treffen zelf, maar in Sattendorf. Ook heb ik, na een mail van Corine gelezen te hebben (dank je wel nog!), een oproep geplaatst op het forum ikwilnaaroostenrijk , je weet nooit waar het goed voor is!
Zowaar, toen ik even keek op de mail, na het ophalen van de jongens, had ik een bericht terug van het Tourismusbüro! Ze vermeld twee adressen met personen die zich op ons zouden 'verheugen'! Wauw, in de eerste plaats helemaal mooi dat ze zo snel reageerde en dan natuurlijk ook nog eens met twee adressen!! Er staat geen email bij, dus ik zal moeten bellen. Ik denk dat ik dat vanavond of anders morgenvroeg even doe... misschien is het niets (ik weet nl.ook niet waar de huizen staan...), maar een belletje kan altijd! Ik vind het alleen niet handig om te bellen met drie kids op de achtergrond...hahaha!!

Vanmiddag hebben we een 'verjaardagsfeestje' van Thijs' vriendinnetje. Zij is ook vier geworden. Ik mag gezellig blijven voor een kopje koffie en ook Jordy en Luuk mogen meekomen!
Morgenvroeg heeft Thijs zijn tweede zwemles en morgenmiddag hebben we verjaardag van Eriks moeder èn Eriks oma! Verjaardagen genoeg dus!!

Geen opmerkingen: