zondag 15 januari 2012

Het weekend

Eindelijk vandaag een beetje heldere lucht en zelfs af en toe een zonnetje aan de hemel! Vanmorgen zijn we dan ook lekker buiten geweest, Jordy en Luuk hebben weer een poging ondernomen om het skeeleren te leren...hahaha, ze moeten nog wel even verder oefenen!! Erik heeft zijn fiets gepakt, zodat de jongens die aan de achterkant vast konden houden en vervolgens voortgetrokken konden worden....haha, het leek wel een stuntteam, maar dan in de vorm van 'ge'stunt'el'...hihihi, maar het laatste rondje ging beter dan het eerste, dus er is vooruitgang geboekt! Omdat het zo lekker was buiten, heb ik de koffie en wat lekkers erbij meegenomen naar buiten en hebben we bij het oprit wat gedronken....heerlijk, die rust!! Wij waren echt de enige buiten, met af en toe iemand die voorbij liep om de hond uit te laten en boven ons een klein vliegtuigje dat rondcirkelde....

Gisteren een dag met van alles en nog wat gehad! Ik ben even op de fiets naar de winkel geweest, Erik heeft de kisten deze week van het werk meegenomen en gisteren in elkaar gezet en de wielen eronder gemaakt. De jongens hebben heerlijk buiten gespeeld. Vervolgens heb ik de ramen buiten gelapt en ook nog geveegd rondom het huis en tot slot voor de koffie gistermiddag heb ik nog een aantal appelflappen en jamflappen gebakken.

Vanmiddag hebben we verjaardag van mijn broer en daarna is het weekend alweer om!

Geen opmerkingen: