maandag 13 februari 2012

Bejaarde man

Oh, heerlijk, op dit moment kan de paracetamol de hoofdpijn de baas...hopelijk blijft dat vandaag zo! Mijn keel is nog steeds dik, je kunt het ook aan de buitenkant duidelijk zien, dus de paracetamol houden we er nog even in...

Luuk heb ik vandaag thuisgehouden, hij heeft wel heerlijk geslapen vannacht (nadat hij en Thijs er gisteren al om 18.00u in lagen...), maar hij hoest als een bejaarde man en aangezien Luuk zich er niet zomaar aan overgeeft en op school gewoon doorgaat als anders, laat ik hem thuis met volop drankjes voor de allergieen en het slijm in zijn longen. Luuk kijkt nu even tv en hij heeft al gevraagd of ik zometeen een potje wil WII-en.

Erik is in het weekend zo lief geweest om de bedden al te verschonen, dat had ik anders vandaag gedaan en hij heeft zelfs alles weggewassen, de bedden ook weer opgemaakt en gisteravond heeft hij de paar dingen strijkgoed nog even weggewerkt...heerlijk hoor!!

Hopelijk horen we binnenkort nog iets uit Oostenrijk...ben wel benieuwd!

Geen opmerkingen: