donderdag 16 februari 2012

Vriendjes en post

Straks nemen we een vriendje van Jordy vanuit school mee naar huis, gaan we samen eten en dan kunnen Jordy en het vriendje samen huiswerk maken. Vanmiddag komt er ook een vriendje van Luuk spelen, die zullen zich ook wel vermaken en dan zal ik waarschijnlijk wel een paar spelletjes spelen met Thijs...af en toe heeft hij geluk en mag hij meespelen, maar soms ook niet en dan vindt hij zichzelf wel heel zielig! Het weer zal waarschijnlijk er niet naar zijn dat ze naar buiten kunnen...helaas.

Vandaag voor het eerst merk ik, dat mijn amandelen niet meer zo dik zijn, dat werd tijd. Ik gebruik nu geen paracetamol meer, maar 4 keer per dag Ibuprofen...dat zet dus meer zoden aan de dijk!

Iets heel geks even...het valt mij op, dat we de laatste, ongeveer sinds een week of vier, ontzettend weinig post krijgen!! Ik zit echt niet te wachten op rekeningen of blauwe enveloppen of zo hoor, maar het was toch wel normaal dat we, bijna dagelijks toch wel, post kregen. Eerst dacht ik, er gaat vast iets niet goed bij de post, want dit klopt gewoon niet, maar ietsje later dacht ik: we hebben natuurlijk geen eigen huis meer!!! We huren van een Privatvermieter, waar de rekeningen van bijvoorbeeld gemeente of de kachelreiniging naar toe gaan en de hypotheek is inmiddels volledig afgerond, een aantal verzekeringen opgezegd en de bank stuurt van bepaalde rekeningen geen afschriften meer op papier. De kinderbijslag in Nederland en Duitsland hebben hun jaarlijkse navraag gedaan en dat is afgehandeld. Het voelt ergens raar, alsof er morgen ineens een postzak voor de deur zal staan met een berichtje erop: ''foutje, vergeten te bezorgen''
Haha, er is ook altijd wel wat!! Maar dit is geen klagen hoor, het is juist wel erg prettig!!!!!

Geen opmerkingen: